Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMagiska gränser
You need to log in to create posts and topics.

Om du vill ut på riktig gåing (detta ursvenska ord) så kolla här:

Hem

Riktig i bemärkelsen att man slipper jobba/träffa vänner o familj/tvätta/städa.... listan kan göras hur lång som helst;)
Tror inte att det går lika fort som det gör i morgon, Christer!
Men tack för tipset!

😉

Med riktig menade jag den här gången iaf riktigt lång...men jättetrevlig - själv har jag bara gått några dagssträckor men jag känner flera som gått hela vägen Mora-Stockholm! Lär vara trevligt (och man lär sig sköta om sina fötter)

Få se anspråkslös ... 5 km på 25 min och milen på 50-55 - fast först ska jag klara under timmen ... fsat just nu räcker det med att kunna springa i 30 minuter utan att börja hosta under det eller dagen efter!

Har egentligen inga riktiga tidsmål men det finns ju alltid lite tankar där i bakhuvet=)
Distans // Sub-Mål// Nu
5 km // 20 // 24,03(sjuk och sprang fel)
10 km // 42,30 // 45,32 (41,13 2001, så man har ju tappat endel:-) )
21,1 km // 1,50// (dags på sönda

Ja är ingen löpare jag är cyklist men jag blir mer och mer förtjust i löpning, tävlade idag kom på placering 14 av 22 startande på tio kilometer.
Jag är jättenöjd sprang på 46:11 så det är bättre än förra tävlingen då jag sprang på 47:16 och den här banan

Distans // Sub-Mål// Nu
5 km // 20 // 21:30 (ca)
10 km // 45 // -
21,1 km // 1:35 // 1:37:59

I augusti ska jag springa midnattsloppen i göteborg så då hoppas jag på en bra tid på milen.

Nu efter att ha nå mitt nya PB 5 km är det dags att börja sätta tidsmål
5 km nu 28.51 nytt mål 27.30
10 km nu 71 minuter nytt mål under 65.00

Vad kul att se vad alla har för olika mål. 🙂 Blev inspirerad, så jag lägger ut mina också.

Distans // Sub-mål // Nu
5 km // 24 min // ca 28
10 km // 50 min // 52
21 km // orka springa // 18 km
42 km // kanske någon gång i framtiden 😉