Quote from Fredric Lagerström on 26 April 2008, 21:33Tack Sara!
Jäklar, nu kom jag på att jag borde fixa akvariet. Attans.
🙂
Tack Sara!
Jäklar, nu kom jag på att jag borde fixa akvariet. Attans.
🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:57Bra jobbat Aadu....jag vill också vara snabb, målet för året är sub50, vilket jag _ska_ klara.
Bra jobbat Aadu....jag vill också vara snabb, målet för året är sub50, vilket jag _ska_ klara.
Quote from Fredric Lagerström on 26 April 2008, 22:07Du har gjort en helt fantastisk prestation med dina 30 km i jämtland Ångermanland, Medelpad? o allt va de va idag. Ännu bättre jobbat idag av dej Josefine!
Du har gjort en helt fantastisk prestation med dina 30 km i jämtland Ångermanland, Medelpad? o allt va de va idag. Ännu bättre jobbat idag av dej Josefine!
Quote from Lotta Lindström on 26 April 2008, 22:32>Jäklar, nu kom jag på att jag borde fixa akvariet. Attans.
Förlåt 🙂
Jag har försummat mina ett tag nu. I det ena har hornsärven vuxit så mycket att fiskarna knappt kan simma längre. Nåja, det får bli morgondagens projekt.
>Jäklar, nu kom jag på att jag borde fixa akvariet. Attans.
Förlåt 🙂
Jag har försummat mina ett tag nu. I det ena har hornsärven vuxit så mycket att fiskarna knappt kan simma längre. Nåja, det får bli morgondagens projekt.
Quote from Fredric Lagerström on 26 April 2008, 22:41Morgondagen är en skälm 🙂
Morgondagen är en skälm 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 07:59På tisdagar kör jag intervall-pass med löparklubben och en gång i månaden är det TESTLOPP på 5km som gäller. Den 1 april i år sprang jag på tiden 22:31 och på tisdag är det dax för testlopp igen. Mitt mål är sub 20 och räknar med att klara det innan vinte
På tisdagar kör jag intervall-pass med löparklubben och en gång i månaden är det TESTLOPP på 5km som gäller. Den 1 april i år sprang jag på tiden 22:31 och på tisdag är det dax för testlopp igen. Mitt mål är sub 20 och räknar med att klara det innan vinte
Quote from Francesco Maria Di Campli on 27 April 2008, 10:05Förr var min magiska gräns 50 min på milen, men nu har jag sämre kondition så nu är den där gränsen förflyttad till 60 min istället. 🙂 Men jag vill klara 50 min igen en dag.
Har haft en magisk gräns att klara av att simma 60 min i sträck utan att pausa
Förr var min magiska gräns 50 min på milen, men nu har jag sämre kondition så nu är den där gränsen förflyttad till 60 min istället. 🙂 Men jag vill klara 50 min igen en dag.
Har haft en magisk gräns att klara av att simma 60 min i sträck utan att pausa
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 10:11Hmm...jag var bara ute och lubbade lite sakta.....jag vill ju springa milen FORT 😀 Eller, fortare i alla fall 😉
Hmm...jag var bara ute och lubbade lite sakta.....jag vill ju springa milen FORT 😀 Eller, fortare i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 12:51Jag vill ju inte vara sämre än nån annan 🙂
Distans // Sub-Mål// Nu
5 km // 22 // 23.08 (tempopass förra veckan)
10 km // 45 // 48.54 (2007)
21,1 km //1.45 // -
42,2 km // 4h // 4.20 (Vby marathon)
50 km // 5h // -Jag leker med tanken att springa ett 1
Jag vill ju inte vara sämre än nån annan 🙂
Distans // Sub-Mål// Nu
5 km // 22 // 23.08 (tempopass förra veckan)
10 km // 45 // 48.54 (2007)
21,1 km //1.45 // -
42,2 km // 4h // 4.20 (Vby marathon)
50 km // 5h // -
Jag leker med tanken att springa ett 1
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:30Ler när jag ser era mål,
håller med Sara: Vill ta mig runt på 5 km.
I språng givetvis!
Har bara lite kvar nu, känns det som.
Men det blir ingen löpning denna veckan, tjejgåing i morgon
och långvandring to-sö.
"Sparar" löpningen till nästa vecka om jag kan
Ler när jag ser era mål,
håller med Sara: Vill ta mig runt på 5 km.
I språng givetvis!
Har bara lite kvar nu, känns det som.
Men det blir ingen löpning denna veckan, tjejgåing i morgon
och långvandring to-sö.
"Sparar" löpningen till nästa vecka om jag kan