Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 09:31jag misstänker att det är där det kan brista för mig, löpvanan. Jag har egentligen ingen löpvana alls. Och löpvana är ju något du inte kan läsa dig till, eller plugga till. Det enda som jag kan lära mig av är erfarenhet. Jag tänker att jag börjar nu, sen
jag misstänker att det är där det kan brista för mig, löpvanan. Jag har egentligen ingen löpvana alls. Och löpvana är ju något du inte kan läsa dig till, eller plugga till. Det enda som jag kan lära mig av är erfarenhet. Jag tänker att jag börjar nu, sen
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 11:08Jag var på en intressant föreläsning av Johan Wettergren (Lidingöloppet on tour) där han bl a berättade att han anser att allför långa löppass sliter för mycket på kroppen och kräver väldigt lång återhämtning för att han skulle låta sina löpare göra det i
Jag var på en intressant föreläsning av Johan Wettergren (Lidingöloppet on tour) där han bl a berättade att han anser att allför långa löppass sliter för mycket på kroppen och kräver väldigt lång återhämtning för att han skulle låta sina löpare göra det i
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 13:01@ Madelene
obs: "Långt pladdrande" Hoppa över till sista stycket om du inte har tid att läsa....Du kan!
Du kan åstadkomma vad helst du verkligen vill.Jag började min marathonresa i september (nej inte artisten) 2010.
Från att varit sporadiskt träna
@ Madelene
obs: "Långt pladdrande" Hoppa över till sista stycket om du inte har tid att läsa....
Du kan!
Du kan åstadkomma vad helst du verkligen vill.
Jag började min marathonresa i september (nej inte artisten) 2010.
Från att varit sporadiskt träna