Quote from Urban Nilsson on 11 November 2007, 10:18Mmmmm bibliska teman.
Är det bara jag som saknar de gamla colorerade mastodontfilmerna från 50-60-talet med storyn från gamla testamentet?
Mmmmm bibliska teman.
Är det bara jag som saknar de gamla colorerade mastodontfilmerna från 50-60-talet med storyn från gamla testamentet?
Quote from Funbeat user on 11 November 2007, 13:24Eftersom mina föräldrar trodde att Söndagsskolan skulle ha ett positivt inflytande på ens världsbild så var man med där och satte sina spår.
Enda resultatet var att man alltid hade högsta betyg i Kristendomskunskap och Religon.
Eftersom mina föräldrar trodde att Söndagsskolan skulle ha ett positivt inflytande på ens världsbild så var man med där och satte sina spår.
Enda resultatet var att man alltid hade högsta betyg i Kristendomskunskap och Religon.
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 12:02X---Jag har hört att man i stort sett alltid kan hitta mycket större skillnader inom en population än vad man hittar när man tittar på en population mot en annan.
---X
Så är det säkert oftast - jag tror det finns vissa extremer om du tittar på en del egen
X---Jag har hört att man i stort sett alltid kan hitta mycket större skillnader inom en population än vad man hittar när man tittar på en population mot en annan.
---X
Så är det säkert oftast - jag tror det finns vissa extremer om du tittar på en del egen