Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMarathonlöpare dog
You need to log in to create posts and topics.

Hej Daniel.

Jag vet inte huruvida du har talat med några barn eller vuxna i Kenya, eller rent av varit där. Jag har kollegor som varit där på träningsläger och det han berättade är inte riktigt den bild som du vill förmedla. Likaledes i Liberia mm mm, me

Lady, sätt ingen begränsning på dig själv genom att skylla på dåliga gener. Så stora är nog inte skillnaderna mellan optimala gener och fullständigt usla. Om vi leker med tanken att du verkligen har dåliga gener borde du ändå kunna vara högst 20% efter el

P.E: Jag utgick från ett gäng jag träffat och lite jag läst. Jag är ledsen om jag missvisat en situation. Förlåt.

Fy fan vad klockrent Torbjörn!

Nu måste man skrammla liv i de här benen som säkerligen härstammar från viking "lyfta-träd-med-rak-rygg" till att "dansa över savannen".

Men med 20% handikapp........ GENER 😉

Daniel.

Då får vi glädjas åt att de du talat med kanske har haft det så som du beskriver det. Det kan ju faktiskt vara så som du beskriver det också. Och hoppas att du inte tog det som ett personligt på hopp på dig och om du gjorde det ber jag om ursäkt,

Hej Daniel.

En sak är säker i alla fall. Du kan minst en sak som jag aldrig kommer att lära mig. Du kan springa och samtidigt sjung. Jag kan bara springa och knapp det längre. Sång eller språng? då är valet lätt. Språng. Du lyckliga som kan både sång och

Hej Daniel.

En sak är säker i alla fall. Du kan minst en sak som jag aldrig kommer att lära mig. Du kan springa och samtidigt sjung. Jag kunnde bara springa och inte ens springa kan jag längre. Sång eller språng? då var valet lätt. Språng. Du lyckliga so

Från kan till kunde? Vad har hänt?

Hej ,Daniel. Upps det är nu tillrättat, David.

Kom på att för att det skall kallas att springa, enligt mig, så ska man åtminstone förflytta kroppen i en någorlunda fart/sträcka och det kan jag inte längre. Svårare än så var/är det inte.

Vänligen

P.

David? Du menar nog Daniel. Du vet, han med Lejonen.
David, var han som hade får och en Harpa där hemma.