Quote from Fredric Lagerström on 9 November 2007, 09:05David och ni andra.
Ja okej då, men Musse springer väl för Hälle, Ljungskile?
David och ni andra.
Ja okej då, men Musse springer väl för Hälle, Ljungskile?
Quote from Urban Nilsson on 9 November 2007, 09:09>Erik Ståhl? Kjell-Erik Ståhls okände tvillingbror?
"Ja" *backar långsamt mot dörren*
>Erik Ståhl? Kjell-Erik Ståhls okände tvillingbror?
"Ja" *backar långsamt mot dörren*
Quote from ellen olsson on 9 November 2007, 09:10>Ja okej då, men Musse springer väl för Hälle, Ljungskile?
Korrekt.
http://www.mustafamohamed.com/
Edit: Jag klippte in fel fråga/påstående tidigare. Tack Anders för påpekandet! Hoppas att du kan sluta gråta. 😉
>Ja okej då, men Musse springer väl för Hälle, Ljungskile?
Korrekt.
http://www.mustafamohamed.com/
Edit: Jag klippte in fel fråga/påstående tidigare. Tack Anders för påpekandet! Hoppas att du kan sluta gråta. 😉
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 11:45Men Jessica och Maria; det finns skillnader i genomet i genomsnitt hos olika folkgrupper, vi ser inte likadana ut.
Jag har också sett en studie som den LG tar upp.
Man jämförde kenyaner och danskar i det fallet och kom fram till att kultur, hög höjd etc
Men Jessica och Maria; det finns skillnader i genomet i genomsnitt hos olika folkgrupper, vi ser inte likadana ut.
Jag har också sett en studie som den LG tar upp.
Man jämförde kenyaner och danskar i det fallet och kom fram till att kultur, hög höjd etc
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 12:24mins också att den där studien inte gjordes igår och att den faktiskt är väldigt ifrågasatt
mins också att den där studien inte gjordes igår och att den faktiskt är väldigt ifrågasatt
Quote from Fredric Lagerström on 9 November 2007, 13:35Men Musse låter som en urgöteborgare när han pratar. Jäkla go kille...
Men Musse låter som en urgöteborgare när han pratar. Jäkla go kille...
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 13:41Jo det var nog ett tag sedan. 5-10 år?
Jag tror säkert att har fel. men den kan vara rätt också. Genomet världen över är _mest_ likadant, ändå hittar man skillnader.
Ett lands möjligheter till framgång i idrott består av flera faktorer, det är inte bara p
Jo det var nog ett tag sedan. 5-10 år?
Jag tror säkert att har fel. men den kan vara rätt också. Genomet världen över är _mest_ likadant, ändå hittar man skillnader.
Ett lands möjligheter till framgång i idrott består av flera faktorer, det är inte bara p
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 13:45Nej inte urgöteborgare...då har du hört fel kille eller så kommer du inte från Götet 🙂
Han pratar bohuslänska...
Nej inte urgöteborgare...då har du hört fel kille eller så kommer du inte från Götet 🙂
Han pratar bohuslänska...
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 13:54Eller som vi skåningar säger, han är norrlänning (dvs allt ovanför Hallandsåsen). =)
Eller som vi skåningar säger, han är norrlänning (dvs allt ovanför Hallandsåsen). =)
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 15:06Kip Keeter var ju dansk o sprang jättefort och han liknade Kenyanerna!
Kip Keeter var ju dansk o sprang jättefort och han liknade Kenyanerna!