Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 20:59låter som en utmärkt idé evely
låter som en utmärkt idé evely
Quote from Fredric Lagerström on 8 November 2007, 22:44David. Musse är från Ljungskile.
David. Musse är från Ljungskile.
Quote from ellen olsson on 9 November 2007, 03:41> då får du förklara för en amatör hur ett avsmalnande tibia kan påverka hävstången i vadmuskeln.
Med mindre massa (vikt) närmare foten så går det inte åt lika mycket energi för själva löpsteget. Det är inte en teori utan fakta. Fysik (mekanik i det här
> då får du förklara för en amatör hur ett avsmalnande tibia kan påverka hävstången i vadmuskeln.
Med mindre massa (vikt) närmare foten så går det inte åt lika mycket energi för själva löpsteget. Det är inte en teori utan fakta. Fysik (mekanik i det här
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 07:06Aadu: Han ser ut att vara från Lysekil.
Aadu: Han ser ut att vara från Lysekil.
Quote from ellen olsson on 9 November 2007, 07:56> David. Musse är från Ljungskile.
F-n! Jag som trodde att han var från Mogadishu... 🙂
> David. Musse är från Ljungskile.
F-n! Jag som trodde att han var från Mogadishu... 🙂
Quote from Lotta W on 9 November 2007, 08:17Musse Pigg är väl från Ankeborg?
Mustafa Mohamed, däremot, är född i Mogadishu och bor i Lysekil.
Musse Pigg är väl från Ankeborg?
Mustafa Mohamed, däremot, är född i Mogadishu och bor i Lysekil.
Quote from ellen olsson on 9 November 2007, 08:20> Musse Pigg är väl från Ankeborg?
Jag vet inte om man kan säga det. Första gången någon hörde honom så var han på en ångbåt... 😉
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Mouse
> Musse Pigg är väl från Ankeborg?
Jag vet inte om man kan säga det. Första gången någon hörde honom så var han på en ångbåt... 😉
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Mouse
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 08:27SteamboatWillie! Tur att EKAK kan utbilda F-folket.
SteamboatWillie! Tur att EKAK kan utbilda F-folket.
Quote from Urban Nilsson on 9 November 2007, 08:42Apropå genetiken så läste jag i senaste RW att generna programeras av våra handlingar så det är fortfarande mest upp till oss själva vad det blir av oss. Jag kan tänka mig att Erik Ståhl håller med mig. Hans marthontider från 80-talet knäcker de flesta ke
Apropå genetiken så läste jag i senaste RW att generna programeras av våra handlingar så det är fortfarande mest upp till oss själva vad det blir av oss. Jag kan tänka mig att Erik Ståhl håller med mig. Hans marthontider från 80-talet knäcker de flesta ke
Quote from ellen olsson on 9 November 2007, 08:48Erik Ståhl? Kjell-Erik Ståhls okände tvillingbror? 😉
Erik Ståhl? Kjell-Erik Ståhls okände tvillingbror? 😉