Quote from Jonny Persson on 4 December 2008, 11:24Citat från din egen text om Växjö Maraton 2008 Markus:
"Några km-tider... 3:47, 4:06, 4:00, 3:57, 3:56 och därmed 19:44, 3:57/km första femman"
Med så dålig mängdträning som du har var det nog lite väl optimistisk öppning som gjorde att du rasade så hår
Citat från din egen text om Växjö Maraton 2008 Markus:
"Några km-tider... 3:47, 4:06, 4:00, 3:57, 3:56 och därmed 19:44, 3:57/km första femman"
Med så dålig mängdträning som du har var det nog lite väl optimistisk öppning som gjorde att du rasade så hår
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 11:30Jasså, du syftade på Växjö 2008. Det loppet tog jag inte med i jämförelsen ovan då det var mer naturligt att det inte gick så bra där pga dåligt med långpass & mängd halvåret innan (+ urusel uppladdning med snarkande rumskamrat natten innan loppet).
Jag
Jasså, du syftade på Växjö 2008. Det loppet tog jag inte med i jämförelsen ovan då det var mer naturligt att det inte gick så bra där pga dåligt med långpass & mängd halvåret innan (+ urusel uppladdning med snarkande rumskamrat natten innan loppet).
Jag
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 09:56Just i samband med mina mara-misslyckanden är det en ganska klen tröst... Rent allmänt känns det dock JÄKLIGT GUTT (H) att vara sååå mycket snabbare än alla tusentals motionärer som ägnar sig åt löpning i Sverige, även snabbare än många som satsar litegra
Just i samband med mina mara-misslyckanden är det en ganska klen tröst... Rent allmänt känns det dock JÄKLIGT GUTT (H) att vara sååå mycket snabbare än alla tusentals motionärer som ägnar sig åt löpning i Sverige, även snabbare än många som satsar litegra
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 19:51Vad du är duktig. Synd att det inte ger resultat på tävling...Du kanske övertränar?
Vad du är duktig. Synd att det inte ger resultat på tävling...Du kanske övertränar?
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 22:49Menar du mig? Det är väl mest marathon som inte riktigt verkar vara min grej. Inte det jag satsar på heller, så det känns inte som någon katastrof, men lite störande är det ju att inte få till den även där. Mina tider på övriga distanser är jag nöjd med,
Menar du mig? Det är väl mest marathon som inte riktigt verkar vara min grej. Inte det jag satsar på heller, så det känns inte som någon katastrof, men lite störande är det ju att inte få till den även där. Mina tider på övriga distanser är jag nöjd med,
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 20:07Tänkte bara återkomma till den här tråden och berätta att jag valde 3:30 gruppen. Det verkar passa mig ganska bra i tempot. Det är ganska få km mot vad jag kört tidigare men passen känns hårdare så det jämnar kanske ut sig. Drygt 23 veckor kvar nu då 😀
Tänkte bara återkomma till den här tråden och berätta att jag valde 3:30 gruppen. Det verkar passa mig ganska bra i tempot. Det är ganska få km mot vad jag kört tidigare men passen känns hårdare så det jämnar kanske ut sig. Drygt 23 veckor kvar nu då 😀