Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 18:18"Nyhetsmorn (TV4) var på plats och gjorde lite direktsändningar under mornen. Här juniormästarna: http://bit.ly/triathlontv4"
Och i bakgrunden kan man se mig stå och vinka ut cyklisterna åt rätt håll 😀
Vi funktionärer hade ungefär samma uppfattning om
"Nyhetsmorn (TV4) var på plats och gjorde lite direktsändningar under mornen. Här juniormästarna: http://bit.ly/triathlontv4"
Och i bakgrunden kan man se mig stå och vinka ut cyklisterna åt rätt håll 😀
Vi funktionärer hade ungefär samma uppfattning om
Quote from Elias Engqvist on 24 August 2009, 18:45Sara: Närmare bestämt här: http://www.sportcam.net/Race.aspx?id=44
Sara: Närmare bestämt här: http://www.sportcam.net/Race.aspx?id=44
Quote from Elias Engqvist on 24 August 2009, 18:51Nån frågade om rykten att flytta tävlingen: Vad som diskuteras verkar vara Rålambshovsparken - tror att det körts triathlon där för länge sen f.ö.!
Nån frågade om rykten att flytta tävlingen: Vad som diskuteras verkar vara Rålambshovsparken - tror att det körts triathlon där för länge sen f.ö.!
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 21:36jag hörde mig lite för personligen efter jag var klar ute på cykelbanan. (Ja, några hade problem med varvningen)
"Varvning vänster" betyder att man ska ta vänster filen och sen svänger vänster. Inte alla klarade det direkt. En intressant studie om reakti
jag hörde mig lite för personligen efter jag var klar ute på cykelbanan. (Ja, några hade problem med varvningen)
"Varvning vänster" betyder att man ska ta vänster filen och sen svänger vänster. Inte alla klarade det direkt. En intressant studie om reakti
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 08:48Förstod att cykeldistansen var nåt kort, men hur var det med löpningen?
Tyckte själv att jag rörde mig som en snigel under löpningen och blev nåt chockad av min sluttid (dvs den var bättre än jag väntat mig baserat på mitt upplevda, blytunga, löpsteg 😉
Förstod att cykeldistansen var nåt kort, men hur var det med löpningen?
Tyckte själv att jag rörde mig som en snigel under löpningen och blev nåt chockad av min sluttid (dvs den var bättre än jag väntat mig baserat på mitt upplevda, blytunga, löpsteg 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 10:02Mitt först lopp och jag tyckte det va ett mkt bra arr.
Från publiken har jag hört att det var svårt att hänga med, dvs man är van vid te x Maraton att de bästa kommer först o sen de andra, så att man vet när man kan förväntas se den man väntar på. Efters
Mitt först lopp och jag tyckte det va ett mkt bra arr.
Från publiken har jag hört att det var svårt att hänga med, dvs man är van vid te x Maraton att de bästa kommer först o sen de andra, så att man vet när man kan förväntas se den man väntar på. Efters
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 10:06Tack för en bra dag tydligen uppskattad av både er superduktiga till oss rookies som hade detta som ett spännande träningsmål. Allt var lättfattligt, välordnat och man kunde inte köra vilse. Mitt gäng (16 tjejer) var speciellt impade över så glada o peppa
Tack för en bra dag tydligen uppskattad av både er superduktiga till oss rookies som hade detta som ett spännande träningsmål. Allt var lättfattligt, välordnat och man kunde inte köra vilse. Mitt gäng (16 tjejer) var speciellt impade över så glada o peppa
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 10:42Jimmy är ju van att få betalt när folk fotar honom, klart han blir lite kinkig 😉
Jimmy är ju van att få betalt när folk fotar honom, klart han blir lite kinkig 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2009, 12:27Jimmy, tänk ffa på att vem som helst kan för 150:- ladda ner en högupplöst bild av dig!!!
Jimmy, tänk ffa på att vem som helst kan för 150:- ladda ner en högupplöst bild av dig!!!
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 19:58Har just läst igenom tråden och har 2 frår:
1) fick man köra i klunga?
2) behövs inte tävlingslicens för olympisk distans?
Har just läst igenom tråden och har 2 frår:
1) fick man köra i klunga?
2) behövs inte tävlingslicens för olympisk distans?