Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 09:38Som jag sa tidiagre: "en sak som man skulle kunna förbättra är kanske målservicen? ... En klassiker brukar ju vara en påse med lite frukt, sportsbars, etc..." Jag hade räknat med detta vilket gjorde att jag inte hade bunkrat upp med så mycket grejer hemif
Som jag sa tidiagre: "en sak som man skulle kunna förbättra är kanske målservicen? ... En klassiker brukar ju vara en påse med lite frukt, sportsbars, etc..." Jag hade räknat med detta vilket gjorde att jag inte hade bunkrat upp med så mycket grejer hemif
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 11:02Har precis gått igenom resultaten och stämmer av det mot mina högt uppsatta mål. 🙂
Kan nån svara på hur de räknar cykel- och löpdistanserna. Är det alltså så att 4 mil cykel började där vi klev på cyklarna, eller räknas transportsträckorna till och frå
Har precis gått igenom resultaten och stämmer av det mot mina högt uppsatta mål. 🙂
Kan nån svara på hur de räknar cykel- och löpdistanserna. Är det alltså så att 4 mil cykel började där vi klev på cyklarna, eller räknas transportsträckorna till och frå
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 11:05Cykeln var nåt kort. Det är svårt att få till en cykelbana exakt på metern i en stad. Dock var den tillräckligt långt för att ligga innanför regelverket för att kallas olympisk.
Edit: Cykeltiden är från mattan som låg vid infarten till parkeringen några
Cykeln var nåt kort. Det är svårt att få till en cykelbana exakt på metern i en stad. Dock var den tillräckligt långt för att ligga innanför regelverket för att kallas olympisk.
Edit: Cykeltiden är från mattan som låg vid infarten till parkeringen några
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 11:13Ok. Hur mycket för kort kan den ha varit? Nån gissning?
Ok. Hur mycket för kort kan den ha varit? Nån gissning?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 11:2338-39km
38-39km
Quote from Jonas Täng on 24 August 2009, 12:41Öhum... svaret var alltså 1-2 km... 😉
Dvs. på frågan hur mycket för kort banan var!
Öhum... svaret var alltså 1-2 km... 😉
Dvs. på frågan hur mycket för kort banan var!
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 14:38Till önskelistan skulle jag vilja lägga en roligare löpbana med vändpunkter så man har koll på andra medtävlare och mottävlare och kan heja och bli hejad på. 3:e varvet gick klart snabbast då jag vid den enda vändpunkten såg en kompis som _inte_ skulle få
Till önskelistan skulle jag vilja lägga en roligare löpbana med vändpunkter så man har koll på andra medtävlare och mottävlare och kan heja och bli hejad på. 3:e varvet gick klart snabbast då jag vid den enda vändpunkten såg en kompis som _inte_ skulle få
Quote from Elias Engqvist on 24 August 2009, 15:19Utan djupsand!
Utan djupsand!
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:56Det stod en hel del proffsfotografer runt banan och inne på området, vet nån om dessa bilder kommer att publiceras samt om man kommer att kunna söka på sitt startnummer?
Det stod en hel del proffsfotografer runt banan och inne på området, vet nån om dessa bilder kommer att publiceras samt om man kommer att kunna söka på sitt startnummer?
Quote from Jonas Täng on 24 August 2009, 18:04bilderna här: http://www.sportcam.net/
...så småninm
bilderna här: http://www.sportcam.net/
...så småninm