Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 19:48Otroligt, de lyckades få med det i svt oxå, det finns hopp...
Otroligt, de lyckades få med det i svt oxå, det finns hopp...
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 21:01Och Sportspegeln hade stor reportage om Lisa Nordén ikväll. Triathlon är på frammarsch i Sverige. Tjoho!
Och Sportspegeln hade stor reportage om Lisa Nordén ikväll. Triathlon är på frammarsch i Sverige. Tjoho!
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 21:08Kort summering...
Simning 16:08 (plan sub 16)
T1: 4:52
Cykel: 40:48 (plan sub 40)
T2: 2:24
Löpning: 24:34 p(plan sub 25)Hade ungefär de tiderna som mål men känner såhär i efterhand att jag borde kunna gjort det bättre... Inte helt nöjd.
Kort summering...
Simning 16:08 (plan sub 16)
T1: 4:52
Cykel: 40:48 (plan sub 40)
T2: 2:24
Löpning: 24:34 p(plan sub 25)
Hade ungefär de tiderna som mål men känner såhär i efterhand att jag borde kunna gjort det bättre... Inte helt nöjd.
Quote from Elias Engqvist on 23 August 2009, 21:13...och nu finns resultaten här: http://www.stockholmtriathlon.se/taevlingen/resultat-/resultat-2009
...och nu finns resultaten här: http://www.stockholmtriathlon.se/taevlingen/resultat-/resultat-2009
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 22:32Kul att ni alla tyckte om tävlingen. Det krävs ju en hel del organisation som man så klart vill göra så bra som möjligt. Jag hörde att vi enbart på cykelbanan var 150 funktionärer. (Ni märkte alltså inte att vi egentligen hade behövt lite flera funktionär
Kul att ni alla tyckte om tävlingen. Det krävs ju en hel del organisation som man så klart vill göra så bra som möjligt. Jag hörde att vi enbart på cykelbanan var 150 funktionärer. (Ni märkte alltså inte att vi egentligen hade behövt lite flera funktionär
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 22:49Meningen är ju att man ska bli bättre av träning, men jag var en minut långsammare än förra året:(
Meningen är ju att man ska bli bättre av träning, men jag var en minut långsammare än förra året:(
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 23:05Ok - Jag vill ha kortare löpväg mellan sim-cykel moment, samt numrerade platser.
En till vattendepå på löpningen.
Ok - Jag vill ha kortare löpväg mellan sim-cykel moment, samt numrerade platser.
En till vattendepå på löpningen.
Quote from Jonas Täng on 23 August 2009, 23:14Mer till önskelistan:
Vi hade 7 timmar hem i bil efter tävlingen. Nån slags duschmöjlighet hade varit trevligt! Deala med en skola eller annan anläggning, eller ställa upp en orienterardusch?Och så vill jag som tävlande gärna se en startlista innan täv
Mer till önskelistan:
Vi hade 7 timmar hem i bil efter tävlingen. Nån slags duschmöjlighet hade varit trevligt! Deala med en skola eller annan anläggning, eller ställa upp en orienterardusch?
Och så vill jag som tävlande gärna se en startlista innan täv
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 23:47Kom en startlista typ idag på hemsidan. Och att bada i Djurgårdsbrunnskanalen är inte riktigt som en dusch, det är sant. En funktionär sa i förbifarten att de skulle ha en annan plats nästa år - nån som vet nåt?
Kom en startlista typ idag på hemsidan. Och att bada i Djurgårdsbrunnskanalen är inte riktigt som en dusch, det är sant. En funktionär sa i förbifarten att de skulle ha en annan plats nästa år - nån som vet nåt?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 07:39De har haft en lista på vilka som är anmälda uppe nästan två månader på hemsidan. Den har väl uppdaterats en gång i veckan. Kanske att man ska specificera vilken mastersklass de anmält sig i på den.
Duschmöjligheter skulle vara ett STORT +. Nu bor jag nä
De har haft en lista på vilka som är anmälda uppe nästan två månader på hemsidan. Den har väl uppdaterats en gång i veckan. Kanske att man ska specificera vilken mastersklass de anmält sig i på den.
Duschmöjligheter skulle vara ett STORT +. Nu bor jag nä