Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 09:26Zandra... du kanske skulle kunna "råka" stå precis brevid mina grejer så man inte springer vilse 😉
Zandra... du kanske skulle kunna "råka" stå precis brevid mina grejer så man inte springer vilse 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 10:40Jag har som många andra här också tänkt göra debut till Mazda Triahlon, satsar på 2010 så jag hinner träna ordentligt. Till nästa vår blir det att köpa en cykel och där är jag helt vilse.
Tänkte inte köpa en dyr tri-cykel det första jag gör då detta blir
Jag har som många andra här också tänkt göra debut till Mazda Triahlon, satsar på 2010 så jag hinner träna ordentligt. Till nästa vår blir det att köpa en cykel och där är jag helt vilse.
Tänkte inte köpa en dyr tri-cykel det första jag gör då detta blir
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 11:26kan man värma upp med simning innan tävlingen på söndag?
Då jag har lite problem med andningen, innan man är uppvärmd?
kan man värma upp med simning innan tävlingen på söndag?
Då jag har lite problem med andningen, innan man är uppvärmd?
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2009, 12:52Det är väl bara att hoppa i...
Det är väl bara att hoppa i...
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 13:26Det står ju att man inte släpps ner i vattnet tidigast 5 min innan start!
Det står ju att man inte släpps ner i vattnet tidigast 5 min innan start!
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 18:32Det brukar alltid finnas möjlighet till uppvärmning i vattnet en bit från starten. Så har det iaf varit i alla tävlingar jag kört.
Det brukar alltid finnas möjlighet till uppvärmning i vattnet en bit från starten. Så har det iaf varit i alla tävlingar jag kört.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:19Aha! Det var intressant information att man brukar få simma runt lite innan alltså? Trodde att jag måste hitta en vassrugg att värma upp bakom ..Jag måste också få upp pulsen i vattnet långsamt, är trögstartad men kan sedan köra på som ett ånglok för evig
Aha! Det var intressant information att man brukar få simma runt lite innan alltså? Trodde att jag måste hitta en vassrugg att värma upp bakom ..Jag måste också få upp pulsen i vattnet långsamt, är trögstartad men kan sedan köra på som ett ånglok för evig
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:31Kanske lite för mycket info för er men men... här kommer det iaf 🙂
Nu har jag provat att köra med enbart korta löpartights och det fungerade bra men det kändes lite skumt att inte ha något under som suger upp svetten. Jag har också fått låna en hybrid
Kanske lite för mycket info för er men men... här kommer det iaf 🙂
Nu har jag provat att köra med enbart korta löpartights och det fungerade bra men det kändes lite skumt att inte ha något under som suger upp svetten. Jag har också fått låna en hybrid
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2009, 09:59Lycka till!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:12haha Pontus,
ja.... "suger upp svett" var kanske lite för mycket info
haha Pontus,
ja.... "suger upp svett" var kanske lite för mycket info