Quote from Elias Engqvist on 17 August 2009, 14:51Då undrar jag varför du frågar!
Då undrar jag varför du frågar!
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 22:19Jag frågade för jag inte viste men nu vet jag har ni andra gör (t+)
Jag frågade för jag inte viste men nu vet jag har ni andra gör (t+)
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 19:25Cyklar ni på racer, cross eller MTB på denna tävling?????
Cyklar ni på racer, cross eller MTB på denna tävling?????
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 19:45Kommer att finnas många tempocyklar på denna tävling.
Prioritetsordning
1. Tempocykel (får ej användas i elitklasserna)
2. Racer
3. Cross
4. MTB
Kommer att finnas många tempocyklar på denna tävling.
Prioritetsordning
1. Tempocykel (får ej användas i elitklasserna)
2. Racer
3. Cross
4. MTB
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2009, 19:58Tempocykel här.
Tempocykel här.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 20:48Racer med tempobåge för mig
Racer med tempobåge för mig
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:03På söndag blir det MTB om jag inte får tag på någon "riktig" cykel tills dess. Kör denna primärtävling helt utan tajta tidsmål. Hoppas på 16 minuter på simningen, under 40 minuter på cykel och under 25 minuter på löpningen. Borde inte vara några jätte pro
På söndag blir det MTB om jag inte får tag på någon "riktig" cykel tills dess. Kör denna primärtävling helt utan tajta tidsmål. Hoppas på 16 minuter på simningen, under 40 minuter på cykel och under 25 minuter på löpningen. Borde inte vara några jätte pro
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 01:13helt ok Pontus. Du får faktiskt inte cykla eller springa i bar överkropp.
helt ok Pontus. Du får faktiskt inte cykla eller springa i bar överkropp.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 06:37lycka till Pontus! jag heja på dig!
lycka till Pontus! jag heja på dig!
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 22:09Jag kommer att vara funktionär i växlingsområdet och hjälpa er så att ni inte går vilse 🙂
Jag kommer att vara funktionär i växlingsområdet och hjälpa er så att ni inte går vilse 🙂