Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonMazda Stockholm Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom jag inte kört sthlm så kan jag förstås inte svära på att man har nån uppvärmningsplats för simning, men det känns som att det borde finnas. Annars är det ju bara att knata iväg några meter längs kanalen och hoppa i där.

Jaha, då var det dags för STHLM triathlon. Första gången jag ska pröva Olympiska distansen. Det ska bli intressant och se hur det går för mig då. Som vanligt kommer jag tappa massor på simningen och ta igen allt på de övriga två etapperna. Jag är i alla f

Jag ber att få tacka alla som var med och organiserade tävlingen.
Allt fungerade problemfritt trots att det var min första triathlon.
Att vädret hjälpe till att visa stockholms från dess bästa sida skadade ju inte heller.

Tack igen, Kim.

Är ju engentligen lite absurt, men har inte alla tri tävlingar benådats med tt väder denna säsong? Jag kan inte se nån under denna sommar som haft det direkt dåligt.

Sprang lite vilse mellan cykel löpnings växlingen, men det är mitt eget fel då jag inte

Ska vi inte gnälla liite på motvinden under cyklingen?
Eller djupsanden på löpningen?
Eller solen i önen på första halvan av simningen!

O så hoppade kedjan av en gång på väg uppför Västerbron, precis som förra året.

MEN, förutom gatstenen vid Nybroplan är det verkligen superkul att tävla mitt i Sthlm, och ett jättebra arrangemang

Fan, jag glömde gatstenen.

Men visst - det är en jättefin tävling och en massa bra funktionärer!

Vilken grymt rolig dag! Detta var min första triathlon, men det lär bli fler. Olympisk var en perfekt distans också tycker jag.

Jag blev dock lite överraskad när cykeln började skaka rejält på norr mälarstrand, mer än på gatstenarna vid nybrokajen. Nån m

Jaha premiären avklarad och det blir helt klart fler vändor! (t+)

Ett stort (hv) till alla som var där och hjälpte till 🙂

... en sak som man skulle kunna förbättra är kanske målservicen? ... En klassiker brukar ju vara en påse med lite frukt, sportsba

Nyhetsmorn (TV4) var på plats och gjorde lite direktsändningar under mornen. Här juniormästarna: http://bit.ly/triathlontv4