Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 12:38ang hormonella preventivmedel för män så finns det ju en ganska avgörande skillnad:
för kvinnor: ett ägg i månaden som ska "oskadliggöras"
för män: tusentals spermier, alltid
ang hormonella preventivmedel för män så finns det ju en ganska avgörande skillnad:
för kvinnor: ett ägg i månaden som ska "oskadliggöras"
för män: tusentals spermier, alltid
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 13:57jag tror det är mkt som spelar in eftersom träningen skiter sig men jag har en stark tro att pillren är en bov i dramat. blir ni också så trötta av dem, jag är helt slut hela tiden helt orkeslös mestadels men ändå fullt frisk.
va skönt om man kunde skipp
jag tror det är mkt som spelar in eftersom träningen skiter sig men jag har en stark tro att pillren är en bov i dramat. blir ni också så trötta av dem, jag är helt slut hela tiden helt orkeslös mestadels men ändå fullt frisk.
va skönt om man kunde skipp
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 20:30Eva: en annan typ av piller, kanske? Jag hade supretur med mina, de första jag provade var rena lyckopillrena. Om jag kan slippa PMS, mensvärk och kraftiga humörsvägningar så... Var väldigt rädd innan att pröva, hade bara hört en massa skit om piller. Men
Eva: en annan typ av piller, kanske? Jag hade supretur med mina, de första jag provade var rena lyckopillrena. Om jag kan slippa PMS, mensvärk och kraftiga humörsvägningar så... Var väldigt rädd innan att pröva, hade bara hört en massa skit om piller. Men
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:05Jag har inte löptränat så länge än så jag har inte tänkt på om det går segare el inte olika tider i månaden. Men jag kan rekommendera kopparspiral, behöver inte komma ihåg piller varje dag och slipper alla hormonerna och deras biverkningar.
Jag har inte löptränat så länge än så jag har inte tänkt på om det går segare el inte olika tider i månaden. Men jag kan rekommendera kopparspiral, behöver inte komma ihåg piller varje dag och slipper alla hormonerna och deras biverkningar.