Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 00:57Din kunskap och inställning är det som kommer minnas som det dummaste en livsform någonsin lyckats uppbringa.
Istället för att försöka lösa problem så ska det till att diskuteras kring formuleringar hit och dit istället för att göra något som är rätt. Fö
Din kunskap och inställning är det som kommer minnas som det dummaste en livsform någonsin lyckats uppbringa.
Istället för att försöka lösa problem så ska det till att diskuteras kring formuleringar hit och dit istället för att göra något som är rätt. Fö
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 07:17Fredrik, det finns, men jag tror inte längre det finns i Sverige. Jag skrev Naturmagasinet ovan ... det ska stå Naturkompaniet.
Försäljaren pekade på ett märke på hyllan och sa "de var en av dem". Det var ett svenskt företag. Men han menade att de ordnad
Fredrik, det finns, men jag tror inte längre det finns i Sverige. Jag skrev Naturmagasinet ovan ... det ska stå Naturkompaniet.
Försäljaren pekade på ett märke på hyllan och sa "de var en av dem". Det var ett svenskt företag. Men han menade att de ordnad
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 11:21Daniel,
Klart att det finns. Men framförallt har det funnits. Mina enkla frågor var inget ifrågasättande av detta utan bara en kommentar kring hur relevant det verkligen är att idag, i Sverige, varna för att köp av merinoullprodukter skulle vara att ge st
Daniel,
Klart att det finns. Men framförallt har det funnits. Mina enkla frågor var inget ifrågasättande av detta utan bara en kommentar kring hur relevant det verkligen är att idag, i Sverige, varna för att köp av merinoullprodukter skulle vara att ge st
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 11:25Många är otroligt "ekonomiska" och handlar på nätet utan eftertanke så då är en bild effektivt.
Många är otroligt "ekonomiska" och handlar på nätet utan eftertanke så då är en bild effektivt.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 11:56Var kan jag beställa produkter som kommer från får som utsatts för mulesing? Vilken internetsida och vilken tillverkare ska jag söka mig till för att lyckas med detta?
Varnar man för något bör man väl veta hur omfattande problemet är, hur stor risken är a
Var kan jag beställa produkter som kommer från får som utsatts för mulesing? Vilken internetsida och vilken tillverkare ska jag söka mig till för att lyckas med detta?
Varnar man för något bör man väl veta hur omfattande problemet är, hur stor risken är a
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 12:05Nja, det är just de frågorna som konsumenten kan fråga leverantören om.
Neurosedyn är fortfarande aktuellt eftersom det används i leprabehandlingen i bland annat Brasilien.
Nja, det är just de frågorna som konsumenten kan fråga leverantören om.
Neurosedyn är fortfarande aktuellt eftersom det används i leprabehandlingen i bland annat Brasilien.
Quote from Berit Bengtson on 7 November 2010, 12:23Fredrik N skrev:
> Jag rekommenderar merinoullVarför vill du inte ha ylle?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ylle> ett överlägset och miljövänligt material som produceras etiskt.
Det används många och starka kemikalier vid ylletillverkning, ffa för att tv
Fredrik N skrev:
> Jag rekommenderar merinoull
Varför vill du inte ha ylle?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ylle
> ett överlägset och miljövänligt material som produceras etiskt.
Det används många och starka kemikalier vid ylletillverkning, ffa för att tv
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 12:43David,
Inte Neurosedyn väl? Talidomin används däremot till allt möjligt, inte bara i Brasilien. Tycker du att det bör varnas för något av dessa båda?Håkan C,
"Varför vill du inte ha ylle?"
Den diskussionen har vi redan haft och du halkar in lika tokigt
David,
Inte Neurosedyn väl? Talidomin används däremot till allt möjligt, inte bara i Brasilien. Tycker du att det bör varnas för något av dessa båda?
Håkan C,
"Varför vill du inte ha ylle?"
Den diskussionen har vi redan haft och du halkar in lika tokigt
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 12:48"I det land som ensamt står för en överväldigande majoritet av all merinoullproduktion är mål satta för utfasning av metoden (ska vara helt borta vid årsskiftet)"
Vilket land är det?
"I det land som ensamt står för en överväldigande majoritet av all merinoullproduktion är mål satta för utfasning av metoden (ska vara helt borta vid årsskiftet)"
Vilket land är det?
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 12:50Jag tror inte att det är någon skillnad mer än produktnamnet mellan de två.
I Brasilien varnas det tyvärr inte för bruk av talidomid och graviditet med påföljd att det fortfarande föds svårt skadade barn.DDT används väl fortfarande i Tenutex?
Jag tror inte att det är någon skillnad mer än produktnamnet mellan de två.
I Brasilien varnas det tyvärr inte för bruk av talidomid och graviditet med påföljd att det fortfarande föds svårt skadade barn.
DDT används väl fortfarande i Tenutex?