Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ideell klubb = ideellt arbete. Alla som ställer upp gratis på sin fritid till att utöver ett helt jättearr. dessutom boka av, boka om, boka till & från kan skicka ett PM till mig istället.

Jag kan erbjuda massor av betydligt roligare ideellt arbete i trä

Polistillstånd lär dom söka för maxantalet.

SJ säljer fler biljetter än det finns platser på tågen. Flygbolagen gör detsamma. Så det verkar vara en vedertagen metod att få in lite extra på.

När det gäller överbokning på stora attraktiva lopp så är det såvitt jag vet ingen som sticker under stol att de släpper fler nummerlappar än de har möjlighet att ta emot löpare.
Denna information finns dock inte på plakat på stan, nyhetsuppläsning på TV

Men Stefan, namnbytet tar man självklart betalt för. Dvs, det blir ingen extra administrativ kostnad.

Om jag gör en jämförelse med Vasaloppet (där man kan göra ett namnbyte) så kostar det 200 kronor. En annan sak från årets Vasalopp som jag tycker har re

> SJ säljer fler biljetter än det finns platser på tågen. Flygbolagen gör
> detsamma. Så det verkar vara en vedertagen metod att få in lite
> extra på.

Fast på tågen kan man sitta "mellan" vagnarna eller stå nånstans. Det brukar inte flygbolagen tillåta

Jag har sparat svaret på mejlet om intyg för benhinneinflammation . . .

"Hej,

Du kan enbart få tillbaka pengar om du tecknat avbeställningsskydd i samband med anmälan. Och då mot uppvisande av läkarintyg för Folksam.

Ont i benhinnorna dör man inte 😉

Man kan ju tolka det på olika sätt. Är det så hånfullt?

Tolkar det snarare som att det sägs med glimten i ögat...?

Lite som att säga att vill man så kan man.

För ingen har väl dött av benhinneinflammation vad jag vet.

Vad är poängen med att skriva det överhuvudtaget oavsett vad syftet är?
Jag skulle inte göra det i min roll på arbetsplatsen. När jag läste det blev jag förolämpad eftersom de kanske inte förstår hur jävla ont ömmande benhinnor kan göra.
De förlöjligade n

Och att omombedd börja ge medicinska råd - det är ju helt vettlöst!