Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 19:22Ja, dock utan att höja upp antalet på det där viset! 😀 Försök+final räknar jag också bara som en start, även om jag där faktiskt både startar två ggr och får två resultat.
Ja, dock utan att höja upp antalet på det där viset! 😀 Försök+final räknar jag också bara som en start, även om jag där faktiskt både startar två ggr och får två resultat.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 17:07Jag var mycket fokuserad på min träning mellan 1971-1979.
Där ingick styrketräning samt löpning 6 dagar i veckan med något undantag (mycket tung vadträning "hopp upp för trappa/tvärs över fotbollsplanen på ett ben" samt vadpress på gym upphopp med skivstå
Jag var mycket fokuserad på min träning mellan 1971-1979.
Där ingick styrketräning samt löpning 6 dagar i veckan med något undantag (mycket tung vadträning "hopp upp för trappa/tvärs över fotbollsplanen på ett ben" samt vadpress på gym upphopp med skivstå
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 09:2036:12 i gårdagens VM-mil... herregud, jag springer ju som en sopa! (#) Dock envisas jag med att hoppas på en ljusare framtid. Lidingöloppets seedingslopp i Kalmar 16 juni är nästa 10km-lopp. Måtte det vara slut på kräftgången då, och jag iaf tar ett litet
36:12 i gårdagens VM-mil... herregud, jag springer ju som en sopa! (#) Dock envisas jag med att hoppas på en ljusare framtid. Lidingöloppets seedingslopp i Kalmar 16 juni är nästa 10km-lopp. Måtte det vara slut på kräftgången då, och jag iaf tar ett litet
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 09:58Ha ha, klart du springer som en sopa. Du fokuserar ju inte 🙂 🙂
Ha ha, klart du springer som en sopa. Du fokuserar ju inte 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:40Men ny snyggare bild har du iaf....GRATTIS...!
Men ny snyggare bild har du iaf....GRATTIS...!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 10:44Was? Det igår var TRÄNINGSträff nr 2 av 2 i vår Lidingöloppet On Tour-serie. Nästa del i serien är inte någon träningsträff, utan ett officiellt Seedingslopp. 16 juni går det, som nämnts ovan. Riktig anmälan behövs, från LLs hemsida, startavgift 195kr, me
Was? Det igår var TRÄNINGSträff nr 2 av 2 i vår Lidingöloppet On Tour-serie. Nästa del i serien är inte någon träningsträff, utan ett officiellt Seedingslopp. 16 juni går det, som nämnts ovan. Riktig anmälan behövs, från LLs hemsida, startavgift 195kr, me
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 11:00För övrigt snittade jag 3:48/km sista 8km igår med trötta & slitna ben från det riktiga 10.000m-loppet dagen innan i god konkurrens, nummerlapp, tävlingslinne, osv, då det (tyvärr) inte gått fortare än 3:44/km sista 5km...
För övrigt snittade jag 3:48/km sista 8km igår med trötta & slitna ben från det riktiga 10.000m-loppet dagen innan i god konkurrens, nummerlapp, tävlingslinne, osv, då det (tyvärr) inte gått fortare än 3:44/km sista 5km...
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 13:03Gårdagens Seedingslopp gick på 36:04... Dvs lika illa som de två tidigare 10km-loppen i år sett enbart till tiden, men till nu hade jag tränat ganska mycket dagarna innan så jag tyckte det var ett liiitet framsteg iaf. Sen behövs det iofs göras ytterligar
Gårdagens Seedingslopp gick på 36:04... Dvs lika illa som de två tidigare 10km-loppen i år sett enbart till tiden, men till nu hade jag tränat ganska mycket dagarna innan så jag tyckte det var ett liiitet framsteg iaf. Sen behövs det iofs göras ytterligar
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 21:36Det blev "lite mer framsteg" i dagens DM 10.000m, men knappast tillräckligt för att jag ska vara nöjd. 35:28,14 efter ett jämnt lopp och med hyfsade förutsättningar... (t-)
Det blev "lite mer framsteg" i dagens DM 10.000m, men knappast tillräckligt för att jag ska vara nöjd. 35:28,14 efter ett jämnt lopp och med hyfsade förutsättningar... (t-)
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 21:43"bara" 2,28 till 33min
"bara" 2,28 till 33min