Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 23:10Jag tycker formkurvan svarat bra på ökad mängd, så om/när kroppen tillåter utan skadestrul tänker jag fortsätta försöken att klättra upp mot stabila +10mil/v.
Jag tycker formkurvan svarat bra på ökad mängd, så om/när kroppen tillåter utan skadestrul tänker jag fortsätta försöken att klättra upp mot stabila +10mil/v.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 12:57Du kan ju pissa ut 35or, varför inte hålla sig och skita ut en 33a i höst :-)?
Du kan ju pissa ut 35or, varför inte hålla sig och skita ut en 33a i höst :-)?
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 13:07Oskar, springer du fler eller färre tävlingar än Markus? 🙂
Oskar, springer du fler eller färre tävlingar än Markus? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 13:23Tror faktiskt jag springer fler tävlingar 🙂
Tror faktiskt jag springer fler tävlingar 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 14:29Fler än mig!?! Är det verkligen möjligt? 😉
Fler än mig!?! Är det verkligen möjligt? 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 14:40För två år sedan var jag över 60 tävlingar på ett år, men ändå inte värst i klubben. Hur många kör du, Markus?
För två år sedan var jag över 60 tävlingar på ett år, men ändå inte värst i klubben. Hur många kör du, Markus?
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 15:03Orienterare är ett speciellt släkte. 2 tävlingar per helg är ju snarare standard än undantag under tävlingssäsongen.
Orienterare är ett speciellt släkte. 2 tävlingar per helg är ju snarare standard än undantag under tävlingssäsongen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 15:19Haha, alltså det sliter inte direkt nämnvärt lika mycket att "tävla" i orientering kontra exempelvis ett 10km lopp. Sedan i orientering finns det en annan aspekt, man måste kunna orientera 🙂 det lär man sig genom att orientera så mycket som möjligt och
Haha, alltså det sliter inte direkt nämnvärt lika mycket att "tävla" i orientering kontra exempelvis ett 10km lopp. Sedan i orientering finns det en annan aspekt, man måste kunna orientera 🙂 det lär man sig genom att orientera så mycket som möjligt och
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 15:48Jo, det förstås. Förutom att orienteringstävlingar i regel sliter mindre på kroppen än löpartävlingar är ju orienterarna mer beroende av flitigt tävlande för att bli bättre. Träningspassen blir inte riktigt samma sak. Som löpare funkar det däremot hyfsat
Jo, det förstås. Förutom att orienteringstävlingar i regel sliter mindre på kroppen än löpartävlingar är ju orienterarna mer beroende av flitigt tävlande för att bli bättre. Träningspassen blir inte riktigt samma sak. Som löpare funkar det däremot hyfsat
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 19:10Räknar du in övriga friidrottsgrenar i de starterna, Markus?
Om man gör en komplett trestegsserie så kan man nästan räkna det som 18 längdhopp. 😉
Räknar du in övriga friidrottsgrenar i de starterna, Markus?
Om man gör en komplett trestegsserie så kan man nästan räkna det som 18 längdhopp. 😉