Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:27Gillar tråden 😉 Lite bättre än föregående.
Jag citerar Nike: "Just do it" och sen får alla andra löparproffs ge dig tips hur du ska gå tillväga på bästa sätt. Känns lite dumt, som sämre löpare, att ge en bättre löpare coaching.
Gillar tråden 😉 Lite bättre än föregående.
Jag citerar Nike: "Just do it" och sen får alla andra löparproffs ge dig tips hur du ska gå tillväga på bästa sätt. Känns lite dumt, som sämre löpare, att ge en bättre löpare coaching.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:36Kloka ord från Lars och Lars.
Kloka ord från Lars och Lars.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 18:52...och det okloka upplägget av Markus (nedan) som vissa känner till och som kanske blir en chock för andra... Förklarar varför majoriteten ovan som gissat något INTE tror jag kommer klara <33 nästa sommar. Får man nog summera diskussionen till. För mycket
...och det okloka upplägget av Markus (nedan) som vissa känner till och som kanske blir en chock för andra... Förklarar varför majoriteten ovan som gissat något INTE tror jag kommer klara <33 nästa sommar. Får man nog summera diskussionen till. För mycket
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:00Eftersom du sprang 3 000 meter inomhus på 9:06 så går du nog under 33 minuter på milen förr eller senare, lycka till.
Eftersom du sprang 3 000 meter inomhus på 9:06 så går du nog under 33 minuter på milen förr eller senare, lycka till.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:07Du ligger så långt ifrån min nivå att jag inte har något att säga i sak, men det ska bli underhållande att följa vägen dit 🙂 (t+)
Du ligger så långt ifrån min nivå att jag inte har något att säga i sak, men det ska bli underhållande att följa vägen dit 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:11Jag håller på dig Marcus.
Ett udda tips ytterligare:
Sluta fokusera på för mycket.
Ännu bättre: sluta fokusera över huvud taget.Gör det du vill på ditt sätt.
Du är 25 och har väl insett att du ej kommer att vinna VM eller OS.Tror att du på ditt ege
Jag håller på dig Marcus.
Ett udda tips ytterligare:
Sluta fokusera på för mycket.
Ännu bättre: sluta fokusera över huvud taget.
Gör det du vill på ditt sätt.
Du är 25 och har väl insett att du ej kommer att vinna VM eller OS.
Tror att du på ditt ege
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:56Korta sträckor, det vet jag nog knappt vad det är. Tränar mest för maraton just pga att det är skönt med långpass. Inte så där extrem fokuserad på att förbättra tiderna men lever för att träna. Väl medveten om att jag i perioder tränar alldeles för mycket
Korta sträckor, det vet jag nog knappt vad det är. Tränar mest för maraton just pga att det är skönt med långpass. Inte så där extrem fokuserad på att förbättra tiderna men lever för att träna. Väl medveten om att jag i perioder tränar alldeles för mycket
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:06Efter fem sorger och sex bedrövelser på maran (och två lopp jag är nöjd med, totalt 13st alltså) har jag tänkt kapa en del på det 5år gamla perset i Växjö till hösten. Närmare bestämt siktar jag kring dina 2:48 eller snäppet bättre, om jag nu lyckas klämm
Efter fem sorger och sex bedrövelser på maran (och två lopp jag är nöjd med, totalt 13st alltså) har jag tänkt kapa en del på det 5år gamla perset i Växjö till hösten. Närmare bestämt siktar jag kring dina 2:48 eller snäppet bättre, om jag nu lyckas klämm
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:12NEJ NEJ NEJ, Markus. Fokusera på sub 33 och var snäll och GLÖM marathon några år nu. Du är ung, ta upp marathon när du passerat de trettio.
NEJ NEJ NEJ, Markus. Fokusera på sub 33 och var snäll och GLÖM marathon några år nu. Du är ung, ta upp marathon när du passerat de trettio.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:19Ujuj, INSÅG faktiskt efter att jag klickat på "skicka" att nu kommer piskan vina. Marathon ingår förstås ICKE i upplägget mot sub 33. Vojne, vojne. Skämmas borde jag väl. Jag är nog inte så seriös som vissa inbillat sig. Säger som KG ovan, inget fokus. De
Ujuj, INSÅG faktiskt efter att jag klickat på "skicka" att nu kommer piskan vina. Marathon ingår förstås ICKE i upplägget mot sub 33. Vojne, vojne. Skämmas borde jag väl. Jag är nog inte så seriös som vissa inbillat sig. Säger som KG ovan, inget fokus. De