Quote from Guest on 23 March 2011, 19:48Hej!
Jag ser mig själv som otränad då jag knappt konditionstränat över huvud taget på ca 12 år. Visst jag har styrketränat en hel del men inga renodlade konditionspass. Den senaste tiden har jag en gång för alla gett mig tusan på att få igång flåset.
So
Hej!
Jag ser mig själv som otränad då jag knappt konditionstränat över huvud taget på ca 12 år. Visst jag har styrketränat en hel del men inga renodlade konditionspass. Den senaste tiden har jag en gång för alla gett mig tusan på att få igång flåset.
So
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 19:58Om du inte är nära elit i någon idrott med lite konditionsdelar, så... nej. Men eftersom vi inte vet din bakgrund, så skall man akldrig säga aldrig... 😉
Om du inte är nära elit i någon idrott med lite konditionsdelar, så... nej. Men eftersom vi inte vet din bakgrund, så skall man akldrig säga aldrig... 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:00Nu vet jag inte hur gammal du är och vad du har för bakgrund, men mitt tips är - under 35 i år? Nej.
Nu vet jag inte hur gammal du är och vad du har för bakgrund, men mitt tips är - under 35 i år? Nej.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:00Tack för dit inlägg, det taggar mig :). Nej jag är inte i närheten av elit i någon konditionsidrott.
Tack för dit inlägg, det taggar mig :). Nej jag är inte i närheten av elit i någon konditionsidrott.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:03Ge oss din ålder, vikt, längd och vad du HAR gjort sedan tonåren då. Så får vi lite att gå på. 🙂
Edit: såg att du redan gett längd och vikt, mea culpa.
Ge oss din ålder, vikt, längd och vad du HAR gjort sedan tonåren då. Så får vi lite att gå på. 🙂
Edit: såg att du redan gett längd och vikt, mea culpa.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:05Kan man ha nytta av någon bakgrund trots att den ligger mer än 12 år tillbaka i tiden? För innan det så har jag pysslat med en del konditionsidrotter.
Kan man ha nytta av någon bakgrund trots att den ligger mer än 12 år tillbaka i tiden? För innan det så har jag pysslat med en del konditionsidrotter.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:09Ja, det skulle jag vilja säga att du kan ha. Om du inte alldeles legat på sofflocket. Ålder, tack!
Ja, det skulle jag vilja säga att du kan ha. Om du inte alldeles legat på sofflocket. Ålder, tack!
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:11Jag redigerade precis in ålder i första inlägget, 32 år.
Jag redigerade precis in ålder i första inlägget, 32 år.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:11Ja, man har mycket större nytta av historiken än vad många tror. Man märker det kanske inte i början, men kroppen svarar mycket bättre på träningen och det är lättare att "komma tillbaka" till tidigare toppform, än att bygga upp något som aldrig funnits f
Ja, man har mycket större nytta av historiken än vad många tror. Man märker det kanske inte i början, men kroppen svarar mycket bättre på träningen och det är lättare att "komma tillbaka" till tidigare toppform, än att bygga upp något som aldrig funnits f
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:13Ja, i synnerhet om du inte helt har suttit still och/eller dragit på dig mycket övervikt, utan kanske promenerat en del t.ex, eller bara rent allmänt är en person som ändå rör på sig en del, väljer trappor istället för hiss, går i rulltrappan osv.
Men 35
Ja, i synnerhet om du inte helt har suttit still och/eller dragit på dig mycket övervikt, utan kanske promenerat en del t.ex, eller bara rent allmänt är en person som ändå rör på sig en del, väljer trappor istället för hiss, går i rulltrappan osv.
Men 35