Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:34Jag tror på dig! Du kommer säkert ner till 35 minuter eftersom du tror stenhårt på att du kan det. Lycka till och hoppas du lyckas. Det är coolt med riktiga ambitioner.
Jag tror på dig! Du kommer säkert ner till 35 minuter eftersom du tror stenhårt på att du kan det. Lycka till och hoppas du lyckas. Det är coolt med riktiga ambitioner.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:35Lars, låt inte min målsättning sudda över min ödmjukhet. Redan nu vet jag faktiskt att detta inte är någon barnlek för mig, såklart.
Senast jag sprang var jag nära döden.
Lars, låt inte min målsättning sudda över min ödmjukhet. Redan nu vet jag faktiskt att detta inte är någon barnlek för mig, såklart.
Senast jag sprang var jag nära döden.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:36Du sätter ett mål, som du vet att du inte kan uppnå, eftersom du då hade kommit längre än om du satt ett mål som du har chans att uppnå?
Tja, det där med motivation är ju personligt. Själv sätter jag mål som jag tror att jag har chans på, med lite tur oc
Du sätter ett mål, som du vet att du inte kan uppnå, eftersom du då hade kommit längre än om du satt ett mål som du har chans att uppnå?
Tja, det där med motivation är ju personligt. Själv sätter jag mål som jag tror att jag har chans på, med lite tur oc
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:36Det blev snurrigt. Varför sätter du inte lika gärna 25min som mål?
Det blev snurrigt. Varför sätter du inte lika gärna 25min som mål?
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:37Det är mycket möjligt att det är så, om man klarar av att hantera "misslyckandet" som sker när man inte når målet. Du kanske bara rycker på axlarna och känner dig nöjd ändå och då är det ju inget problem!
Det är mycket möjligt att det är så, om man klarar av att hantera "misslyckandet" som sker när man inte når målet. Du kanske bara rycker på axlarna och känner dig nöjd ändå och då är det ju inget problem!
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:42Kanske jag snurrade in mig själv i ett hörn när jag försökte förklara...
Glöm min filosofi med målsättning, det blev ett sidospår. Jag ska greja 35 minuter hur som helst, det är det som tråden handlar om och det är inget "blindmål".
Kul att få lite komm
Kanske jag snurrade in mig själv i ett hörn när jag försökte förklara...
Glöm min filosofi med målsättning, det blev ett sidospår. Jag ska greja 35 minuter hur som helst, det är det som tråden handlar om och det är inget "blindmål".
Kul att få lite komm
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:42Du verkar vara en ödmjuk person, men du kommer bli mer ödmjuk inför tiden <35min/mil för varje sekund du kapar under 37 minuter. Det är min personliga och ödmjuka övertygelse :-).
Jag är nämligen själv där efter några år av mer eller mindre hård motionär
Du verkar vara en ödmjuk person, men du kommer bli mer ödmjuk inför tiden <35min/mil för varje sekund du kapar under 37 minuter. Det är min personliga och ödmjuka övertygelse :-).
Jag är nämligen själv där efter några år av mer eller mindre hård motionär
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:44Markus: Det ska ju ialf finnas en mänsklig chans att uppnå.. 🙂
Markus: Det ska ju ialf finnas en mänsklig chans att uppnå.. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:47Ta 37:30 då?
Ta 37:30 då?
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:49Riktigt bra jobbat Lars! Än så länge är jag bara en tråd på Funbeat och ett tomt slag i luften... Kan tänka mig att om jag pressar milen till 40 minuter kommer det kännas som omöjligt att göra bättre...
Nej men vi får se! 🙂
Riktigt bra jobbat Lars! Än så länge är jag bara en tråd på Funbeat och ett tomt slag i luften... Kan tänka mig att om jag pressar milen till 40 minuter kommer det kännas som omöjligt att göra bättre...
Nej men vi får se! 🙂