Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Ja, amerikansk självhjälpsfilosofi! Det är grejer det! 😉

Haha... tyckte den passade in bra här dock 🙂 jag är dock av en av dom som inte tror 35min på en mil är möjlig med bakgrunden och den knappa tiden. Jag tror däremot på skador i detta projekt. Hoppas för allt i världen jag har fel.

EDIT: Tog i lite, hoppa

Det var väl ngn här på fb som skulle neråt 32 minuter på kort tid från att vara ganska otränad. Det rapporterades framsteg hela sommaren ner till omkring 35 min, men sen blev det dryga 40 på midnattsloppet och så var det slut på rapporteringen har jag för

Tufft mål med en mil på 35 min från att ha varit relativt otränad i 12 år. Tror det blir svårt att nå dit... Är själv aktiv multiidrottare med löpbakgrund som tränat aktivt hela livet. Personbästa på milen 32 min(1998). Har tränat och tävlat regelbundet s

Tyvärr.

Jag är också 175, jag är inte tjock alls men lite för mycket fett finns det här och där. Jag väger c:a 76. Du väger 83 - det är mycket. Jag är iofs mycket äldre än du men jag har tränat ganska hårt ganska länge.

Så, jag tror att du inte kommer

Tackar!

Bara man hunnit komma igång så vet man mer om det ens är möjligt (har ju bara sprungit 2 ggr). Måste få veta vad kroppen säger, och rädd för skador är man ju givetvis då löpning inte är den direkt snällaste idrotten.. Men vi får hoppas att man bl

Tack för kommentaren Christer men måste tyvärr göra dig ledsen. 🙂

Förresten, kom på att jag faktiskt gjorde ett inhopp i ett lopp på 9km för 9 år sedan, samma viktklass som nu. Vill minnas att jag gjorde detta inhopp på 37 min. Men minns också att jag t

Vi har inte sett det än! Men lycka till för 17!

Det ar diskussioner som denna som gor FB vart att besoka. Har finns plats for bade hogt och lagt...

Jag har samma mal som du med sommaren. Fyller 30 den 19:e augusti och vill springa sub 35 innan dess. Jag inser dock att det kommer bli valdigt svart att