Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 07:59Härlig satsning & inställning!
Men för att klara det måste du rimligen upp i en ganska anständig volym och det ganska snart. Och varje eventuell skada leder till oönskade träningsuppehåll som kan knäcka din annars härliga motivation 🙁 Det tar tid att tr
Härlig satsning & inställning!
Men för att klara det måste du rimligen upp i en ganska anständig volym och det ganska snart. Och varje eventuell skada leder till oönskade träningsuppehåll som kan knäcka din annars härliga motivation 🙁 Det tar tid att tr
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 08:40Håller med om den härliga satsningen.
För 10K behöver man dock ingen speciellt hög volym.
Om man har de fysiska förutsättningarna.Har man inte dessa då krävs det massor.
Några få träningsnarkomaner har nog lyckats.
Håller med om den härliga satsningen.
För 10K behöver man dock ingen speciellt hög volym.
Om man har de fysiska förutsättningarna.
Har man inte dessa då krävs det massor.
Några få träningsnarkomaner har nog lyckats.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 08:57Det tar dig tre år, o du behöver gå ner 8 kilo.
Det tar dig tre år, o du behöver gå ner 8 kilo.
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 09:02"Jag tänker lära mig flyga". -"Åh vilken härlig inställning du har"
"Jag tänker lära mig flyga". -"Åh vilken härlig inställning du har"
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:04Visst kan det vara kul/inspirerande/häftigt att sätta upp höga målsättningar, och 35min är ingen tid som är omöjlig att uppnå, generellt. Däremot vill jag hävda att den faktiskt ÄR omöjlig att uppnå på bara några månader. Rom byggdes inte på en dag, och m
Visst kan det vara kul/inspirerande/häftigt att sätta upp höga målsättningar, och 35min är ingen tid som är omöjlig att uppnå, generellt. Däremot vill jag hävda att den faktiskt ÄR omöjlig att uppnå på bara några månader. Rom byggdes inte på en dag, och m
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:07+1 på christer!
Visst kan du som trådskapare säkert komma ner i 35minuter/10k .. men inte på ~5månader, inte på 12månader heller.
Jag tror tyvärr att du kommer att dra på dig någon skada vid försök att springa så fort, så långt.
Jag hoppas givetvis at
+1 på christer!
Visst kan du som trådskapare säkert komma ner i 35minuter/10k .. men inte på ~5månader, inte på 12månader heller.
Jag tror tyvärr att du kommer att dra på dig någon skada vid försök att springa så fort, så långt.
Jag hoppas givetvis at
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:22@CS:
-Åh vilken härlig inställning du har! Inte flyga, men du kommer få ett jävligt schysst landningsställ av alla hårda landningar ;););)
@CS:
-Åh vilken härlig inställning du har! Inte flyga, men du kommer få ett jävligt schysst landningsställ av alla hårda landningar ;););)
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:22(t+) för att sikta högt! Jag tänker inte påstå att 35 är ett omöjligt mål men att försöka nå det i år känns kontraproduktivt. Haveririsken är stor, för att inte säga överhängande.
Om du så snabbt lyckas komma upp i den mängd och intensitet som krävs uta
(t+) för att sikta högt! Jag tänker inte påstå att 35 är ett omöjligt mål men att försöka nå det i år känns kontraproduktivt. Haveririsken är stor, för att inte säga överhängande.
Om du så snabbt lyckas komma upp i den mängd och intensitet som krävs uta
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:37Håller med Markus ang. vikten. Gå ner 20 kg, så har du några minuter bara där. Jag är 183 och väger 74 just nu, och det finns att ta av. Tänkte mig ner under 70 till sommaren för att toppa, men vi får se om jag orkar med det.
Gå ner 1 kg i veckan är görb
Håller med Markus ang. vikten. Gå ner 20 kg, så har du några minuter bara där. Jag är 183 och väger 74 just nu, och det finns att ta av. Tänkte mig ner under 70 till sommaren för att toppa, men vi får se om jag orkar med det.
Gå ner 1 kg i veckan är görb
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:46Med all respekt ... jag tror några av er som svara tänker lite för långa distanser. Det GÅR att komma ner på hyfsade tider på 5 o 10 km utan att alls snegla åt halvmara eller maraton. O då blir nog träningsfokus lite annorlunda. Ska man "bara" vara snabb
Med all respekt ... jag tror några av er som svara tänker lite för långa distanser. Det GÅR att komma ner på hyfsade tider på 5 o 10 km utan att alls snegla åt halvmara eller maraton. O då blir nog träningsfokus lite annorlunda. Ska man "bara" vara snabb