Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:51Jag är ledsen de som missuppfattat min kommentar efter mitt träningspass.
1. När jag skrev Lugnt tempo menade jag inte att jag sprang i lugnt tempo. Jag utgick ifrån vad jag hade planerat att springa men ansåg att steget var lätt och det var enkelt att s
Jag är ledsen de som missuppfattat min kommentar efter mitt träningspass.
1. När jag skrev Lugnt tempo menade jag inte att jag sprang i lugnt tempo. Jag utgick ifrån vad jag hade planerat att springa men ansåg att steget var lätt och det var enkelt att s
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 10:37Lycka till med rehabiliteringen Love!
Det måste vara frustrerande att inte få träna nu när våren är här.
Lycka till med rehabiliteringen Love!
Det måste vara frustrerande att inte få träna nu när våren är här.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 18:34Ja det är det verkligen. Jag försöker hela tiden träna så gott det går utan att anstränga mina skadade kroppsdelar. Men det är inte alltid det går.
Förhoppningsvis är jag färdig med rehabiliteringen inom 2 veckor från nu.
Tack så mycket. 🙂
Ja det är det verkligen. Jag försöker hela tiden träna så gott det går utan att anstränga mina skadade kroppsdelar. Men det är inte alltid det går.
Förhoppningsvis är jag färdig med rehabiliteringen inom 2 veckor från nu.
Tack så mycket. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 07:38Lycka till Love.
(Det här kanske du redan känner till men friidrottsklubben i Växjö har några riktigt duktiga medeldistansare i ungefär din ålder)
Mvh Marcus
Lycka till Love.
(Det här kanske du redan känner till men friidrottsklubben i Växjö har några riktigt duktiga medeldistansare i ungefär din ålder)
Mvh Marcus
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:5235 min/milen låter grymt bra.
Själv har man gått från 60 min/milen till 50 min/milen hoppas komma ner till 45 min/milen till Stockholms Maraton
Någon som vet om det är något gäng som tränar inför maran?
35 min/milen låter grymt bra.
Själv har man gått från 60 min/milen till 50 min/milen hoppas komma ner till 45 min/milen till Stockholms Maraton
Någon som vet om det är något gäng som tränar inför maran?
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 19:55Jag hoppas att de 20000 anmälda tränar inför den.
Jag hoppas att de 20000 anmälda tränar inför den.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:44Lycka till Love.
Mvh Marcus
Jo jag vet det Marcus. =) Har haft diskussionen uppe med mina föräldrar flera gånger. Antar a
Lycka till Love.
Mvh Marcus
Jo jag vet det Marcus. =) Har haft diskussionen uppe med mina föräldrar flera gånger. Antar a