Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 11:07Thomas>> Om du grenspecificerade dig för milen genom att köra mycket intervaller och tröskelpass skulle det inte ta många veckor innan dina gamla rekord hade rykt all världens väg! 🙂
Thomas>> Om du grenspecificerade dig för milen genom att köra mycket intervaller och tröskelpass skulle det inte ta många veckor innan dina gamla rekord hade rykt all världens väg! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 11:29Milträning är bra träning både för längre och kortare sträckor. Många anser att man först satsar på att bli så bra som möjligt på 10 km innan man går upp eller ner i distans. Dock är det fler som håller med det förstnämnda, men jag tror att en bra uthålli
Milträning är bra träning både för längre och kortare sträckor. Många anser att man först satsar på att bli så bra som möjligt på 10 km innan man går upp eller ner i distans. Dock är det fler som håller med det förstnämnda, men jag tror att en bra uthålli
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 12:56@Oscar: Jo, lite farträning i mixen kommer förhoppningsvis ge resultat under våren. Jag har aldrig tidigare periodiserat min träning så här utan har kört på ungefär samma upplägg året runt (även om vintermånaderna brukar bli lite luftgare i träningsloggen
@Oscar: Jo, lite farträning i mixen kommer förhoppningsvis ge resultat under våren. Jag har aldrig tidigare periodiserat min träning så här utan har kört på ungefär samma upplägg året runt (även om vintermånaderna brukar bli lite luftgare i träningsloggen
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 10:22Jag ser det som ett gott tecken att TS inte varken loggat träning eller skrivit i tråden. Det måste betyda att han är ute och springer. Bra jobbat!
Jag ser det som ett gott tecken att TS inte varken loggat träning eller skrivit i tråden. Det måste betyda att han är ute och springer. Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 12:36TS tappade förmodligen lusten att regga på FB efter alla hugg & slag han fick här.
TS tappade förmodligen lusten att regga på FB efter alla hugg & slag han fick här.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 14:01Jag tror på Anders teori...Har nog aldrig sett en tråd där folk varit så direkt otrevliga.
Jag tror på Anders teori...Har nog aldrig sett en tråd där folk varit så direkt otrevliga.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 14:36"Bara kul att se vad ni tror. Jag kommer att meddela i denna tråd hur det gått. "
Att du fixar milen på <35 mil är lika troligt som om SAIK ska ta SM-guldet. Nä men det gick ju inte . För det gjorde ju FBK:)
Helt seriöst så tror jg det är synerligen osa
"Bara kul att se vad ni tror. Jag kommer att meddela i denna tråd hur det gått. "
Att du fixar milen på <35 mil är lika troligt som om SAIK ska ta SM-guldet. Nä men det gick ju inte . För det gjorde ju FBK:)
Helt seriöst så tror jg det är synerligen osa
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 15:29SAIK tog visst SM-guld... fast i bandy 😉
SAIK tog visst SM-guld... fast i bandy 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 15:50Färjestads Bollklubb borde börja med bandy igen och ta guldet nästa säsong.
Färjestads Bollklubb borde börja med bandy igen och ta guldet nästa säsong.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:14Om det inte varit för en dunder domartabbe så hade Bollnäs tagit SM-titeln i bandy.
Om det inte varit för en dunder domartabbe så hade Bollnäs tagit SM-titeln i bandy.