Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 20:55Ska kanske förtydliga att jag är mellan 37 och 35 minuter och kämpar med de där svåra minuterna och sekunderna ner mot 35 minuter. Och är väldigt ödmjuk inför resan neråt i tid. Tilläggas bör att jag är fyllda 40, vilket inte är en fördel för mig...
Ska kanske förtydliga att jag är mellan 37 och 35 minuter och kämpar med de där svåra minuterna och sekunderna ner mot 35 minuter. Och är väldigt ödmjuk inför resan neråt i tid. Tilläggas bör att jag är fyllda 40, vilket inte är en fördel för mig...
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:31Men samtidigt får man inte glömma att vara kaxig mot sig själv mitt bland all ödmjukhet.. (H)
Magnus, inget annat än 35 minuter. (hv)
Men samtidigt får man inte glömma att vara kaxig mot sig själv mitt bland all ödmjukhet.. (H)
Magnus, inget annat än 35 minuter. (hv)
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:35Nej det går inte.
21 min på 5 km på första löparpasset på 12 år med din konstitution är redan det hopplöst bra.
Är du ett troll?
Nej det går inte.
21 min på 5 km på första löparpasset på 12 år med din konstitution är redan det hopplöst bra.
Är du ett troll?
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:39Mer motivation?
Tomma tunnor skramlar högst. 🙂
Mer motivation?
Tomma tunnor skramlar högst. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:39Maugwa, nu är det bara att börja regga träningen här på funbeat, så vi kan följa din väg mot målet (t+).
Kör hårt och skadefritt!
Maugwa, nu är det bara att börja regga träningen här på funbeat, så vi kan följa din väg mot målet (t+).
Kör hårt och skadefritt!
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:44Stefan, jag har gjort liknande tider själv efter långa uppehåll, så det är inte orealistiskt. Men det är en jäkla skillnad på det och att komma neråt 35.
Stefan, jag har gjort liknande tider själv efter långa uppehåll, så det är inte orealistiskt. Men det är en jäkla skillnad på det och att komma neråt 35.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:4435 minuter på milen låter onekligen som en väldigt hög målsättning.
Men samtidigt, och rätta mig nu om jag har fel alla löpare med mer erfarenhet än jag, att inte bedriva någon konditionsträning öht under tolv år och sedan gå ut och göra 21 minuter på 5
35 minuter på milen låter onekligen som en väldigt hög målsättning.
Men samtidigt, och rätta mig nu om jag har fel alla löpare med mer erfarenhet än jag, att inte bedriva någon konditionsträning öht under tolv år och sedan gå ut och göra 21 minuter på 5
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:49Haha, Mikael! 🙂
Tackar Lars, ja det ska bli spännande att se hur träningen svarar. Borde åtminstone kännas lite lättare att springa efter ett par veckor. Tänke tappa ett par kg mage också. 🙂 Varför springa runt med den... (#)
Haha, Mikael! 🙂
Tackar Lars, ja det ska bli spännande att se hur träningen svarar. Borde åtminstone kännas lite lättare att springa efter ett par veckor. Tänke tappa ett par kg mage också. 🙂 Varför springa runt med den... (#)
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:5137:26 skulle jag vara mycket nöjd med Pelle. Jo 35 är väldigt kaxigt.. 🙂
37:26 skulle jag vara mycket nöjd med Pelle. Jo 35 är väldigt kaxigt.. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 22:12Om det stämmer att du spang en femma på 21 min och inte har tränat på 12 år då kan du säkert klara det...
Om det stämmer att du spang en femma på 21 min och inte har tränat på 12 år då kan du säkert klara det...