Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 11:46Hej igen! Blodomloppet Hudik igår, jag klarade det nästan! 45:17, en fjärdeplats i klassen Damer 10 km. Grymt nöjd, har inte fått till så många intervallpass som jag hade hoppats senaste månaderna, snarare ungefär hälften, så jag får väl skylla mig själv
Hej igen! Blodomloppet Hudik igår, jag klarade det nästan! 45:17, en fjärdeplats i klassen Damer 10 km. Grymt nöjd, har inte fått till så många intervallpass som jag hade hoppats senaste månaderna, snarare ungefär hälften, så jag får väl skylla mig själv
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 11:58heja Anna! snart är du där! jag har också kämpat med 45-strecket till och från och lyckats komma under vid nåt tillfälle. man behöver sådana mål! och intervaller, de är ju faktiskt riktigt kul - efter ett tag! 🙂
heja Anna! snart är du där! jag har också kämpat med 45-strecket till och från och lyckats komma under vid nåt tillfälle. man behöver sådana mål! och intervaller, de är ju faktiskt riktigt kul - efter ett tag! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 15:11Du är nu så nära att det är bara en mental fråga. Du kommer säkert lyckas med det!! (t+)
Du är nu så nära att det är bara en mental fråga. Du kommer säkert lyckas med det!! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 08:43Jag vill inte vara en glädjedödare men kanske vettigt att kolla upp banmätningen innan du firar. Blodomloppet är väl känt för att inte vara så noga med banmätningen?
Tittar man på kartan så ser det ut som om det saknas minst 300m av start och upplopp då
Jag vill inte vara en glädjedödare men kanske vettigt att kolla upp banmätningen innan du firar. Blodomloppet är väl känt för att inte vara så noga med banmätningen?
Tittar man på kartan så ser det ut som om det saknas minst 300m av start och upplopp då
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 08:48Vilken party-pooper du är, Peter! 😉
Vilken party-pooper du är, Peter! 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 08:53Nä, det behöver inta vara så illa alls. Det kan nog vara helt rätt mätt men det är ju så tråkigt att lura sig själv och sen kämpa åratal för att komma i närheten av samma PB.
Här är en tråd som antyder att det är RÄTT distans i hudik: http://www.jogg.se
Nä, det behöver inta vara så illa alls. Det kan nog vara helt rätt mätt men det är ju så tråkigt att lura sig själv och sen kämpa åratal för att komma i närheten av samma PB.
Här är en tråd som antyder att det är RÄTT distans i hudik: http://www.jogg.se
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 12:11Jo, ett extra varv på stadion sprang vi. Men du har rätt, kompisens Garmin mätte banan till 9,89 km. Men jag är glad ändå! 😀
Sprang exakt samma sträckning förra året på 46:41, så oavsett exakt sträcka är det iaf en förbättring på nästan en och en halv
Jo, ett extra varv på stadion sprang vi. Men du har rätt, kompisens Garmin mätte banan till 9,89 km. Men jag är glad ändå! 😀
Sprang exakt samma sträckning förra året på 46:41, så oavsett exakt sträcka är det iaf en förbättring på nästan en och en halv
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 13:04Fast en GPS mäter ofta lite fel. Är det bara de 100m som skiljer var distansen förmodligen rätt.
Fast en GPS mäter ofta lite fel. Är det bara de 100m som skiljer var distansen förmodligen rätt.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 20:23Hur mycket fel mäter en GPS då ?? 100m 50 m eller ?? trodde de var väldigt exakta??
Hur mycket fel mäter en GPS då ?? 100m 50 m eller ?? trodde de var väldigt exakta??
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 20:431-2% vilket blir 100-200m på 10km.
1-2% vilket blir 100-200m på 10km.