Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 12:53Ska man bli "bättre" på att springa gäller det ju precis som med all träning att man varierar sig mellan passen annars anpassar sig kroppen till belastningen. Jag försöker dela upp min löpträning mellan tre pass för att utvecklas.
Ett intensivt interva
Ska man bli "bättre" på att springa gäller det ju precis som med all träning att man varierar sig mellan passen annars anpassar sig kroppen till belastningen. Jag försöker dela upp min löpträning mellan tre pass för att utvecklas.
Ett intensivt interva
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 07:53Mycket bra sida! Tack för tipset.
Mycket bra sida! Tack för tipset.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:41Jag får bara "page not found" när jag klickar på Martins länk. 🙁
Edit: hittade sidan.
Jag får bara "page not found" när jag klickar på Martins länk. 🙁
Edit: hittade sidan.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:47http://styrketraningsprogram.weebly.com/hur-man-blir-en-snabbare-loumlpare.html
Den här funkar bättre..
Tror det smög in en liten . i Martins länkningsförsök.
F.ö en utmärkt sida:D
http://styrketraningsprogram.weebly.com/hur-man-blir-en-snabbare-loumlpare.html
Den här funkar bättre..
Tror det smög in en liten . i Martins länkningsförsök.
F.ö en utmärkt sida:D
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 01:08Erika, jag har inget tips om hur du springer fortare eftersom jag jobbar på det själv, men ang din rygg och höft undrar jag om du stretchar ordentligt efter varje löppass?
Jag brukar strunta i alla sorters "sekundangivelser" stretcha så länge så att det
Erika, jag har inget tips om hur du springer fortare eftersom jag jobbar på det själv, men ang din rygg och höft undrar jag om du stretchar ordentligt efter varje löppass?
Jag brukar strunta i alla sorters "sekundangivelser" stretcha så länge så att det
Quote from Tini Kjellin on 20 August 2011, 15:53Spontant skulle jag säga spring längre och oftare men eftersom du skriver att du får ont i ländryggen och höfterna så är det antagligen ett dåligt råd. Fundera på hur du springer, framför allt din hållning. Försök springa upprätt och om möjligt spänna mag
Spontant skulle jag säga spring längre och oftare men eftersom du skriver att du får ont i ländryggen och höfterna så är det antagligen ett dåligt råd. Fundera på hur du springer, framför allt din hållning. Försök springa upprätt och om möjligt spänna mag
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 21:46Ett litet förtydligande. Jag kan springa i skogen utan problem. Det är när jag springer för mycket på asfalt jag får problem. Dock har jag stukat båda mina fötter i sommar. Med tio dagar mellanrum. Så nu håller jag på och bygger upp stabiliteten i föttern
Ett litet förtydligande. Jag kan springa i skogen utan problem. Det är när jag springer för mycket på asfalt jag får problem. Dock har jag stukat båda mina fötter i sommar. Med tio dagar mellanrum. Så nu håller jag på och bygger upp stabiliteten i föttern