Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen under 50 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Gå med i Sub 50 gruppen! ett gäng där som har samma mål i år=)

Jag var kanske inte helt allvarlig...

Riktigt bra skor som är tillräckligt stora (jag har lärt mig den blå vägen att fötterna blir större när man springer lite längre - måste gå upp ett halvnummer till. Har egentligen 43 (=10) men även 10.5 i DS Trainer är lite smått känner jag...)

Ett par t

åhnej christer.....jag som alltid tar allt du säger på alvar

Oj, nu vet jag inte vad jag ska säga...

Okay... då har jag gått med i sub 50 inhandlat skor, klocka, kläder, pannlampa... gymkort har jag redan... så nu behöver jag bara invänta soligt väder, medvind, en slinga med svag nedförslutning så ska jag nog komma under 50 minuter... och att halsontet

Sorry, glömde att skriva att du skulle hyra in en personlig tränare också! (20000:-/månaden)

Heltid? eller 3 ggr i veckan?

Skaffa ett hopprep (99:- på stadium, men det går säkert att komma undan billigare). Perfekt att ha med till lekparken. När ungarna leker i sandlådan ställer jag mej bredvid och hoppar. Bonusträning.. Går att få schysst puls och starka vader. Som du sedan

Bra förslag Stefan... har dock ett bättre... köpte en fyrhjuling till min 4åring som han älskar och jämt vill ut och åka och eftersom han bara är drygt fyra så måste ju alltid pappa springa brevid... och den tar sig fram bra i terräng oxå... tyvärr hade j