Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:33Börje: Just DS trainer är välidigt liten i strl. Asics överlag är mindre men som sagt DS ännu mindre, jag har strl 37,5 på "vanliga" skor. 39 på tex. asics gel nimbus och 39,5 på dsen..
Ja nu vet du det =)
Börje: Just DS trainer är välidigt liten i strl. Asics överlag är mindre men som sagt DS ännu mindre, jag har strl 37,5 på "vanliga" skor. 39 på tex. asics gel nimbus och 39,5 på dsen..
Ja nu vet du det =)
Quote from Lena Bjerlöw on 27 April 2008, 10:08DS Trainer är känd för att vara liten i stl ja, jag fick också gå upp ett nummer från mina andra asics. Men gud vilken bra sko den var, jag satte pers på min snabbdistans! 🙂
DS Trainer är känd för att vara liten i stl ja, jag fick också gå upp ett nummer från mina andra asics. Men gud vilken bra sko den var, jag satte pers på min snabbdistans! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 09:04Jag tycker DS Trainer är korta, men inte så smala. Jag köpte ett par i år och fick gå upp en storlek. När jag började springa i dom märkte jag att jag gled omkring i dom och fick lägga i en sula. Då blev dom perfekta. Håller dock med - underbara springsko
Jag tycker DS Trainer är korta, men inte så smala. Jag köpte ett par i år och fick gå upp en storlek. När jag började springa i dom märkte jag att jag gled omkring i dom och fick lägga i en sula. Då blev dom perfekta. Håller dock med - underbara springsko
Quote from Jonas Täng on 30 April 2008, 09:45Asics ändrade visst sin storleksmall förra året, i alla fall på DS trainer. Jag fick gå upp två storlekar!
Asics ändrade visst sin storleksmall förra året, i alla fall på DS trainer. Jag fick gå upp två storlekar!
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 19:15yes tävlade idag kom på placering 14 av 22 startande på milen och nytt rekord för min del sprang på 46:11 så jag är jättenöjd.
Så nu hoppas jag på under 45minuter på nästa tävling ...ler
yes tävlade idag kom på placering 14 av 22 startande på milen och nytt rekord för min del sprang på 46:11 så jag är jättenöjd.
Så nu hoppas jag på under 45minuter på nästa tävling ...ler
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 20:59Jättegrattis Henrik - vad snabb du är! (t+)
Jättegrattis Henrik - vad snabb du är! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 13:13Henrik > Jag sprang också, men jag nöjde mig med 5km. Kom in precis under 20min, enligt speakern och min klocka. Men i resultatlistan står det 20.02. Tiderna stämmer inte riktigt, enligt min ringa mening, på 10km heller. Klockade du själv din tid?
Henrik > Jag sprang också, men jag nöjde mig med 5km. Kom in precis under 20min, enligt speakern och min klocka. Men i resultatlistan står det 20.02. Tiderna stämmer inte riktigt, enligt min ringa mening, på 10km heller. Klockade du själv din tid?
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 01:16tack Fia....ler
tack Fia....ler
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 01:18Tjena jag klockade min tid och min klocka visade 46minuter blankt men i resultatlistan stod det 46minuter och elva sekunder tyckte det lät lite konstigt men jag rättar mig efter vad dom har skrivit.
Tjena jag klockade min tid och min klocka visade 46minuter blankt men i resultatlistan stod det 46minuter och elva sekunder tyckte det lät lite konstigt men jag rättar mig efter vad dom har skrivit.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 12:29Henrik > Jag skickade mail till Kfik där jag undrade/påtalade om att sluttiderna blev lite för långa. Så nu har det korrigerat med 11s på 10km-loppet.
Men 4s för mycket på 5km står kvar, vilket innebär att jag inte gjorde sub 20 🙂 utan 20:02 Å andra s
Henrik > Jag skickade mail till Kfik där jag undrade/påtalade om att sluttiderna blev lite för långa. Så nu har det korrigerat med 11s på 10km-loppet.
Men 4s för mycket på 5km står kvar, vilket innebär att jag inte gjorde sub 20 🙂 utan 20:02 Å andra s