Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 12:51Det här med under 50 minuter på milen, är det någon större skillnad om man springer asfalt eller terräng? Intervaller på asfalt låter så tråkigt....
Det här med under 50 minuter på milen, är det någon större skillnad om man springer asfalt eller terräng? Intervaller på asfalt låter så tråkigt....
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 13:19Hej Leif såg att dom ändrat det nu, så nu vart det 46minuter som min klocka visade så det var ju kul, tråkigt när det blir fel tid hoppas dom fixar till felet på 5 kilometer med så att du får rätt tid.
Det är ju viktigt att det blir rätt, man strävar ju h
Hej Leif såg att dom ändrat det nu, så nu vart det 46minuter som min klocka visade så det var ju kul, tråkigt när det blir fel tid hoppas dom fixar till felet på 5 kilometer med så att du får rätt tid.
Det är ju viktigt att det blir rätt, man strävar ju h
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 13:20Vilken makt du har Leif...jag skall kolla om jag har några snöpliga på-gränsen resultat som du kan fixa till med dina kontakter 😉
Men ärligt talat så var väl 20.02 precis vad du ville ha/behöver för att motivera en fortsatt satsning under året...sub 20
Vilken makt du har Leif...jag skall kolla om jag har några snöpliga på-gränsen resultat som du kan fixa till med dina kontakter 😉
Men ärligt talat så var väl 20.02 precis vad du ville ha/behöver för att motivera en fortsatt satsning under året...sub 20
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 13:22Hej jag tränar alltid på asfalt, men tyckte det känndes skönare att springa detta lopp än det förra som gick största delen på asfalt.
Ska väll säga att det var varierande terräng med många fina skogsstigar, skulle tro att det sliter hårdare att springa p
Hej jag tränar alltid på asfalt, men tyckte det känndes skönare att springa detta lopp än det förra som gick största delen på asfalt.
Ska väll säga att det var varierande terräng med många fina skogsstigar, skulle tro att det sliter hårdare att springa p
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 13:30Aha, 20:02 för att jag skulle ha all hunger kvar 🙂
Terränglopp är roliga men är svåra att jämföra sinsemellan. Är ju stor skillnad på hur mycket rötter, backar, ojämnt och sugande underlag som det är på terrängbanor. Därför spelar det ju egentligen ing
Aha, 20:02 för att jag skulle ha all hunger kvar 🙂
Terränglopp är roliga men är svåra att jämföra sinsemellan. Är ju stor skillnad på hur mycket rötter, backar, ojämnt och sugande underlag som det är på terrängbanor. Därför spelar det ju egentligen ing