Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:00*fnissar* Såg framför mig en ridvolt där en av er står i mitten med en lång longerpiska och den andra springer runt runt.
- Fortare, fortare
- Jag kräks snart
- Det är bra - det är det som är meningen......
😀
*fnissar* Såg framför mig en ridvolt där en av er står i mitten med en lång longerpiska och den andra springer runt runt.
- Fortare, fortare
- Jag kräks snart
- Det är bra - det är det som är meningen
......
😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:02två-tre ggr uppför Rököbacken med stegrad puls innan det blir allvar, är troligtvis lättare än en väldigt brant slalombacke.
två-tre ggr uppför Rököbacken med stegrad puls innan det blir allvar, är troligtvis lättare än en väldigt brant slalombacke.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:04Håller med David - pulsen ska stiga lagom fort. Hela tiden stiga, men det får inte gå för fort för då går man i väggen innan man fått upp pulsen till max.
Om ni är två är ett alternativ att ni kör på ett löpband. En springer och en kollar hela tiden på p
Håller med David - pulsen ska stiga lagom fort. Hela tiden stiga, men det får inte gå för fort för då går man i väggen innan man fått upp pulsen till max.
Om ni är två är ett alternativ att ni kör på ett löpband. En springer och en kollar hela tiden på p
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:18Okej då Johanna - vi testar väl maxpuls i Rökiöbacken då du kommer hem nästa helg. Får bara hoppas att det inte är lika isigt som nu ... annars kan det hända att vi både svimmar OCH bryter benen... (#)
Okej då Johanna - vi testar väl maxpuls i Rökiöbacken då du kommer hem nästa helg. Får bara hoppas att det inte är lika isigt som nu ... annars kan det hända att vi både svimmar OCH bryter benen... (#)
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:22Nu är det inte joggning nedför emellan pulshöjarna uppför som gäller.
Det gäller att hålla uppe pulsen ganska rejält nedför innan nästa snäpp upp mot nirvana.
Nu är det inte joggning nedför emellan pulshöjarna uppför som gäller.
Det gäller att hålla uppe pulsen ganska rejält nedför innan nästa snäpp upp mot nirvana.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:22Oj vad spännande! 😀 Vi förväntar oss en rapport - basta!!!! 🙂
Oj vad spännande! 😀 Vi förväntar oss en rapport - basta!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:30... den av oss som överlever får sköta rapporterandet 😉
... den av oss som överlever får sköta rapporterandet 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 17:51Jag bokstavligen spydde när jag gjorde maxpulstestet senast. 206bpm hamnade jag på som max och hade jag inte spytt hade jag kanske kunnat maxa liiiite till.
Påminnelse till mig själv: Äte inte fil och flingor en timme innan testat igen..
Jag bokstavligen spydde när jag gjorde maxpulstestet senast. 206bpm hamnade jag på som max och hade jag inte spytt hade jag kanske kunnat maxa liiiite till.
Påminnelse till mig själv: Äte inte fil och flingor en timme innan testat igen..
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 21:08Min kondition börja bli bättre nu så de är skönt och då är pulsen lägre med
Min kondition börja bli bättre nu så de är skönt och då är pulsen lägre med
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 09:44Du menar väl inte att maxpulsen är lägre?
Du menar väl inte att maxpulsen är lägre?