Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:32Mamma spring uppför Rökiö-backen allt vad du orkar så tror jag nog att du är rätt nära max iallafall. Alternativt slalombacken om du tycker att Rökiö-backen är för lätt 😉
Mamma spring uppför Rökiö-backen allt vad du orkar så tror jag nog att du är rätt nära max iallafall. Alternativt slalombacken om du tycker att Rökiö-backen är för lätt 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:46🙂
Jag tänkte mig mer nån mysigt långsluttande backe 😉
🙂
Jag tänkte mig mer nån mysigt långsluttande backe 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:49Det går som sagt utmärkt - om du bara springer tillräckligt fort och tillräckligt länge. 😀
Det går som sagt utmärkt - om du bara springer tillräckligt fort och tillräckligt länge. 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:51Tar du pulsen precis innan du spyr så är du ganska nära din maxpuls den dagen.
Tar du pulsen precis innan du spyr så är du ganska nära din maxpuls den dagen.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:53Absolut - särskilt om det sker i samband med att du tappat synfältet nästan helt. Som att du tittar genom två små sugrör. DÅ är det nära.... 😀
Absolut - särskilt om det sker i samband med att du tappat synfältet nästan helt. Som att du tittar genom två små sugrör. DÅ är det nära.... 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:55...låter som om det fick bli slalombacken då ... (H)
...låter som om det fick bli slalombacken då ... (H)
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:56Tänkte just skriva samma! 😀 Vi kan ta den tillsammans på lördag kväll 😉
Tänkte just skriva samma! 😀 Vi kan ta den tillsammans på lördag kväll 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:57Du kan åstadkomma det genom farten också Yvonne - hopp i galopp bara så inträder ovanstående tillstånd förr eller senare. 🙂
Du kan åstadkomma det genom farten också Yvonne - hopp i galopp bara så inträder ovanstående tillstånd förr eller senare. 🙂
Quote from ellen olsson on 2 November 2008, 18:58Då kan ni turas om att ta hand om den andra när hon svimmar... 😉
Då kan ni turas om att ta hand om den andra när hon svimmar... 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:58Jag gissar på att mamma svimmar först (H)
Jag gissar på att mamma svimmar först (H)