Quote from Guest on 6 January 2010, 19:02Jo, jag har noterat att det är kallt, men jag trodde att det var typ 18 och inte typ 25. Och jag vill verkligen röra på mig.
Ska jag?
Jo, jag har noterat att det är kallt, men jag trodde att det var typ 18 och inte typ 25. Och jag vill verkligen röra på mig.
Ska jag?
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 19:12Nej inte utomhus iallafall.
Nej inte utomhus iallafall.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 19:14INNEPASS!
INNEPASS!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 19:15Med rätt kläder och rätt hastighet funkar det. Kolla min dag.
Med rätt kläder och rätt hastighet funkar det. Kolla min dag.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 20:04Ja. Det är inga problem!
Ja. Det är inga problem!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 20:27Ibland frågar man för att man vill ha ett visst svar...Egentligen var det sådana svar som Ove och Per gav som jag ville ha. Kul att höra att det finns andra som springer när det är kallt. -17 är mitt rekord hittills.
Men så började jag städa och plocka o
Ibland frågar man för att man vill ha ett visst svar...Egentligen var det sådana svar som Ove och Per gav som jag ville ha. Kul att höra att det finns andra som springer när det är kallt. -17 är mitt rekord hittills.
Men så började jag städa och plocka o
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 20:55Men hur går det med löpbandet då Ingmari?
Men hur går det med löpbandet då Ingmari?
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:02Allvarligt, är det helt hälsosamt att dra ner så kall luft i lunrna? Åtminstone jag får upp andningen bra när jag springer och tycker att det svider ordentligt om det är kallare än -15. Men nu är jag förstås en vek Upplänning(#)
Allvarligt, är det helt hälsosamt att dra ner så kall luft i lunrna? Åtminstone jag får upp andningen bra när jag springer och tycker att det svider ordentligt om det är kallare än -15. Men nu är jag förstås en vek Upplänning(#)
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:18Forstod vilket svar du ville ha, men jag gav dig ett ärligt svar.
Är det 25 minusgrader så finns det risk för förfrysningsskador och annat som kan stöka till det för kroppen.
Jag vill att alla ska träna och må så bra som det bara går 🙂
Forstod vilket svar du ville ha, men jag gav dig ett ärligt svar.
Är det 25 minusgrader så finns det risk för förfrysningsskador och annat som kan stöka till det för kroppen.
Jag vill att alla ska träna och må så bra som det bara går 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 21:36Karin: Det går inte alls så bra, haha Jag tittar lite skräckslaget på dom när jag går förbi dom på IKSU. (H)
Fast skillnaden mellan att gå snabbt och att springa långsamt i -25 eller kallare temperaturer kan väl inte vara så stor?
Blev ingen löpning, fö
Karin: Det går inte alls så bra, haha Jag tittar lite skräckslaget på dom när jag går förbi dom på IKSU. (H)
Fast skillnaden mellan att gå snabbt och att springa långsamt i -25 eller kallare temperaturer kan väl inte vara så stor?
Blev ingen löpning, fö