Quote from Fredrik Närenfors on 9 January 2010, 12:14Det är den kalla luften i luftvägarna som är problemet. Jag har åkt skidor i minus 47 grader och det var inga problem för vi åkte långsamt med tung packning, men lugn andning.
Jag har också fått ont i halsen redan vid några plusgrader och då måste jag anv
Det är den kalla luften i luftvägarna som är problemet. Jag har åkt skidor i minus 47 grader och det var inga problem för vi åkte långsamt med tung packning, men lugn andning.
Jag har också fått ont i halsen redan vid några plusgrader och då måste jag anv
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 12:37Ben, det kanske är så att dom just för att dom är vana vid kyla höjer ett varningens finger? Att dom vet vad dom pratar om alltså? Jag vill inte dra på mig några permanenta skador så jag gör som Per, springer lugnt när jag kör ute i kylan. Inget vrålflåsa
Ben, det kanske är så att dom just för att dom är vana vid kyla höjer ett varningens finger? Att dom vet vad dom pratar om alltså? Jag vill inte dra på mig några permanenta skador så jag gör som Per, springer lugnt när jag kör ute i kylan. Inget vrålflåsa
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 19:54Hur ser det ut idag då Ingmarie....har du kommit ut eller står du och joggar i farstun ännu..??????
Hur ser det ut idag då Ingmarie....har du kommit ut eller står du och joggar i farstun ännu..??????
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:07Idag har det inte varit några problem med några -25 i Umeå, för vi hade till och med bara -6 ett tag idag! Ut och kut!
Idag har det inte varit några problem med några -25 i Umeå, för vi hade till och med bara -6 ett tag idag! Ut och kut!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 10:31Var mer skrivet som ett skämt än nåt annat 🙂
Ser mig själv som norrlänning mer eller mindre efter 19 år i Norrland.Jag är mest rädd att skada mig eftersom jag aldrig tränat i så kalla temperaturer och därför är jag så nyfiken på just airtrim.
Grejen
Var mer skrivet som ett skämt än nåt annat 🙂
Ser mig själv som norrlänning mer eller mindre efter 19 år i Norrland.
Jag är mest rädd att skada mig eftersom jag aldrig tränat i så kalla temperaturer och därför är jag så nyfiken på just airtrim.
Grejen