Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag missade anmäla mig till Göteborgsvarvet och undrar därför om det är nån som har lust att sälja sin plats till mig?

Du är medveten om att du inte kan göra ett namnbyte utan får i så fall springa i den personens namn och inte tilldoräkna dig resultatet till nästa år?

http://www.teborgsvarvet.com/Lopare/Organisation/Vanliga-frar/Namnbyte/

Yes, det är jag medveten om. Det viktiga för mig är att springa det inte att ha mitt namn i resultatlistan.

Vad är skillnaden mellan att råka motionera gratis bland alla löpare och runt samma spår och att springa i nån annans namn? Eller är det förbjudet?

Jag har en plats i startgrupp 2 som antagligen inte bör användas för egen del om jag skall vara rättvis mo

Denna diskusion dyker upp med jämna mellanrum. Under förutsättning att det inte går att ändra namn på den som startar är det att betäckna som fusk.
Det finns tt om andra halvmaror som går ungefär samtidigt och inte är fullbokade, tex kungsholmenrunt. väl

Fusk? På vilket sätt blir det fusk?

Tja det blir väl en lite så där bakvänd variant då typ. Jag säljer mitt chips till en kille som kutar in på 1.13.47....å då kommer det att för alltid stå i resultatlistan. M60/1:a Kjell Åström Månkarbo IF 1.13.47.
Det där lät ju för all del inte så tokigt

Fusk och fusk. Jag kan inte tänka mig att nån tar allvarligt på om några motionärer springer i nån annans namn, men jag förstår krånglet eftersom nummerlappen uppenbarligen är personlig. Det hjälper ju aktuell person att behålla sin plats i startledet om

Då är det kanske dags att slopa "resultatlistan" efter de 100 första i mål?
eller införa DNA-tester på alla, med släktträd.

Vore det inte lättare att folk var ärliga och följde reglerna?