Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 14:46Therese:
Okej tack då vet jag!
Therese:
Okej tack då vet jag!
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 19:22Kan vi inte skicka det här till tävlingskansliet på Göteborgsvarvet??????
Dom pratar en del om "det största loppet"....varför inte "det bästa loppet"!?
Kan vi inte skicka det här till tävlingskansliet på Göteborgsvarvet??????
Dom pratar en del om "det största loppet"....varför inte "det bästa loppet"!?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:39GV tjänar ju massor av pengar på att kunna ta emot 60.000 anmälningar istället för 40.000 (som genomför) så för att GV skulle få samma profit skulle det bli en dyr tjänst med namnbyte...
GV tjänar ju massor av pengar på att kunna ta emot 60.000 anmälningar istället för 40.000 (som genomför) så för att GV skulle få samma profit skulle det bli en dyr tjänst med namnbyte...
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 20:14Jag ser inget problem med att så många tillåts starta. Det är ju självreglerande. Om man tycker att det är så trångt att det inte längre är en bra tävling så är det enkelt att välja en annan tävling istället.
Jag ser inget problem med att så många tillåts starta. Det är ju självreglerande. Om man tycker att det är så trångt att det inte längre är en bra tävling så är det enkelt att välja en annan tävling istället.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 05:27Som sagt: om nån har en startplats de vill sälja så skicka mig ett personligt meddelande.
Som sagt: om nån har en startplats de vill sälja så skicka mig ett personligt meddelande.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 08:35Tomas, spring loppet en gång med start längst bak och ambition att få en hyfsad tid, så ändrar du nog uppfattning 🙂
Startar man längst bak, så är det minst lika trångt som på Gekås i Ullared - under hela loppet 🙂
Tomas, spring loppet en gång med start längst bak och ambition att få en hyfsad tid, så ändrar du nog uppfattning 🙂
Startar man längst bak, så är det minst lika trångt som på Gekås i Ullared - under hela loppet 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 09:31Lars
Det räcker med att så många här berättar hur trångt det är för att jag skall välja andra lopp. Det är ju bättre att vi sprder oss på fler lopp än att alla försöker springa samma lopp.Men vet man hur läget är så kan man ju bestämma själv om man vill
Lars
Det räcker med att så många här berättar hur trångt det är för att jag skall välja andra lopp. Det är ju bättre att vi sprder oss på fler lopp än att alla försöker springa samma lopp.
Men vet man hur läget är så kan man ju bestämma själv om man vill
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 15:09Lars:
Fast det där fungerar faktiskt ..och för mig väger det nästan jämnt mellan problemen med trängsel mot boosten man får psykiskt av att springa om löpare hela loppet.
Första gången jag sprang tog jag nog ut mig max - start i grupp 13 (sista det året)
Lars:
Fast det där fungerar faktiskt ..och för mig väger det nästan jämnt mellan problemen med trängsel mot boosten man får psykiskt av att springa om löpare hela loppet.
Första gången jag sprang tog jag nog ut mig max - start i grupp 13 (sista det året)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 15:40Även jag är mycket intresserad av en startplats!!
Även jag är mycket intresserad av en startplats!!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 22:58Fina prestation av både dig och din kompis Oscar!
Dock undrar vad dom som sprang runtomkring er tyckte om er framfart när ni kryssade in framför fötterna på dom 🙂
Inte ert fel utan arrangörernas som tvingade er att starta sist!
Fina prestation av både dig och din kompis Oscar!
Dock undrar vad dom som sprang runtomkring er tyckte om er framfart när ni kryssade in framför fötterna på dom 🙂
Inte ert fel utan arrangörernas som tvingade er att starta sist!