Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Stefan for president! 🙂 Känner att jag vill ge dig min röst, iaf i detta ämne. Vill man springa ett lopp så anmäler man sig till det. Det känns så enkelt på nåt sätt.

Mikael Henning; ge dig själv chansen till en bättre start än GV!
Välj en annan mindre halvmara där du kan följa din egen rytm och faktiskt få en härlig upplevelse.
Rekommenderas varmt!

Jag går på -AT-:s linje och tycker också att du ska välja ett annat lopp. Det är väl klart att det är individuellt, men med så många löpare så kan det vara svårt att få hålla sitt eget tempo. Visst verkar det vara ett kul lopp med härlig feststämning (jag

Hej!

Jag är sugen på att springa GTB-varvet med mina kompisar och är delad i frågan. Förstår säkerhetsargumenten bakom att startplatser ej ska bytas men samtidigt är det fel att startplatser inte utnyttjas när efterfrågan finns.

Hursomhelst, om jag sku

Ingen koll, du får ett brev med startbevis, nummerlapp och chip. Det är allt du behöver. I kuvertet finns även en lapp att sätta på väskan om du lämnar in den.

Hej hej!

Jag har oxå ett startnummer att sälja!! Sprang förra året på hyfsad tid, så du får litet försprång tack vare detta

Maila till: marie82jonsson@hotmail.com

Jag är också tvungen att sälja min plats i år, tyvärr. Sprang på 1:37:30 förra året. Enligt Varvets hemsida har jag i år en plats i startgrupp 2, men jag tror inte att detta stämmer.

Släng iväg ett mejl eller privat meddelande! 🙂
andersrosen@telia.com

Midnattsloppet är inte så smart att välja om man vill slippa trängsel. Enligt min erfarenhet trängre än Göteborgsvarvet! Till Midnattsloppet kan man i och för sig bestämma startgrupp själv, så man kan ju alltid välja 1B men det är inte så snällt mot övrig

Om jag inte minns fel, så förlorar man inte sin startgrupp om man missar årets start. Dvs missar man starten i år, så har man fortfarande sin startgrupp 2011. Skall inte ta gift på det. Men jag vet att det har varit så. Det kan vara värt att kolla upp kan

Visst man kan inte överlåta sin startplats i Göteborgsvarvet men ändå säljer många sin plats till någon annan. Då får man springa i nån annans namn. Hur funkar det om en tjej vill sälja sin plats till en kille? Funkar det? Det lär ju synas ganska tydligt