Quote from Mari Johansson on 12 January 2010, 07:27Sorry att behöva säga detta. Men har man inte koll på ett sådant stort lopp som Göteborgsvarvet eller Stockholm marathon och klarar av en sådan enkel sak som att anmäla sig i tid får man skylla sig själv. Det handlar enbart om att är man intresserad, så h
Sorry att behöva säga detta. Men har man inte koll på ett sådant stort lopp som Göteborgsvarvet eller Stockholm marathon och klarar av en sådan enkel sak som att anmäla sig i tid får man skylla sig själv. Det handlar enbart om att är man intresserad, så h
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 09:13Nu används "vinsten" till att driva ungdomsverksamheten inom friidrotten i Göteborg.
Nu används "vinsten" till att driva ungdomsverksamheten inom friidrotten i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 10:55Jag tror att Göteborg stad skulle lägga sig i om Göteborgsvarvet helt plötsligt skulle begränsa antalet löpare. Bortsett från de pengar som varvet får in, så drar varvet in mångmiljon belopp till Göteborgs Stad. Fullbelagda hotell, fullsatta restauranger,
Jag tror att Göteborg stad skulle lägga sig i om Göteborgsvarvet helt plötsligt skulle begränsa antalet löpare. Bortsett från de pengar som varvet får in, så drar varvet in mångmiljon belopp till Göteborgs Stad. Fullbelagda hotell, fullsatta restauranger,
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 10:59Förstår inte vad som är problemet.
Vissa, inklusive mig, har missat att anmäla oss till Göteborgsvarvet av olika anledningar.
Finns ingen anledning till onödiga kommentarer som "noll koll" m.m.
Förstår inte vad som är problemet.
Vissa, inklusive mig, har missat att anmäla oss till Göteborgsvarvet av olika anledningar.
Finns ingen anledning till onödiga kommentarer som "noll koll" m.m.
Quote from Mari Johansson on 12 January 2010, 12:00Hej Therese,
Dom extratillskotten för näringen fanns redan då vi hade 30000 deltagare, så jag tror inte Göteborgs stad och dess näringsliv tappar så mycket på den åtgärden. det som händer är att kvaliten på loppet åter kommer att öka. Paris, Berlin marath
Hej Therese,
Dom extratillskotten för näringen fanns redan då vi hade 30000 deltagare, så jag tror inte Göteborgs stad och dess näringsliv tappar så mycket på den åtgärden. det som händer är att kvaliten på loppet åter kommer att öka. Paris, Berlin marath
Quote from Mari Johansson on 12 January 2010, 12:10Ledsen att göra Dig sur Mikael. men missar man att anmäla sig till ett lopp man vill springa så anser jag att man har noll-koll. Anmäler man sig i tid och får en startplats, så har man ju lyckats. Klarar man inte av att hålla koll, ja då får man vackert b
Ledsen att göra Dig sur Mikael. men missar man att anmäla sig till ett lopp man vill springa så anser jag att man har noll-koll. Anmäler man sig i tid och får en startplats, så har man ju lyckats. Klarar man inte av att hålla koll, ja då får man vackert b
Quote from Camilla Höög on 12 January 2010, 12:29Tips! Skaffa en kalender och boka in anmälningsdatum till nästa lopp redan nu 🙂
Tips! Skaffa en kalender och boka in anmälningsdatum till nästa lopp redan nu 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:13Stefan, tack för reprimanden! Det är fantastiskt att se din energi att uppfostra andra vuxna människor. Kul att din nit fört dig hit till funbeat där du kan tukta fler. Internet är verkligen fantastiskt!
Stefan, tack för reprimanden! Det är fantastiskt att se din energi att uppfostra andra vuxna människor. Kul att din nit fört dig hit till funbeat där du kan tukta fler. Internet är verkligen fantastiskt!
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:41Själv försöker jag köpa mig ett startnummer.
Inte eftersom jag missade och anmäla mig utan att för att jag helt enkelt inte hade en tanke på att anmäla mig då det var dags. Jag började helt enkelt inte löpa förrän för en kortare tid sedan och då var ju v
Själv försöker jag köpa mig ett startnummer.
Inte eftersom jag missade och anmäla mig utan att för att jag helt enkelt inte hade en tanke på att anmäla mig då det var dags. Jag började helt enkelt inte löpa förrän för en kortare tid sedan och då var ju v
Quote from Mari Johansson on 12 January 2010, 15:56Varsåd Edward. Det var så lite så och jag ställer gärna upp igen om det skulle behövas, bara att hojta 🙂
Varsåd Edward. Det var så lite så och jag ställer gärna upp igen om det skulle behövas, bara att hojta 🙂