Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 16:26Precis som Stefan M skrev så är det inte tillåtet. Jag är helt övertygad om att arrangören helt enkelt vill ha fler anmälningsavgifter än startande löpare för att få in mer pengar. Resultatet blir att alla inblandade blir sura av olika anledningar.
Mycke
Precis som Stefan M skrev så är det inte tillåtet. Jag är helt övertygad om att arrangören helt enkelt vill ha fler anmälningsavgifter än startande löpare för att få in mer pengar. Resultatet blir att alla inblandade blir sura av olika anledningar.
Mycke
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 17:11Det är kanske något på gång inför kommande varv. Följande finns nu att läsa på hemsidan.
http://www.goteborgsvarvet.com/Lopare/Organisation/Vanliga-fragor/Namnbyte/
---------------------------------------------------------------------------
Kan man byta
Det är kanske något på gång inför kommande varv. Följande finns nu att läsa på hemsidan.
http://www.goteborgsvarvet.com/Lopare/Organisation/Vanliga-fragor/Namnbyte/
---------------------------------------------------------------------------
Kan man byta
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 08:41Kan tyvärr inte ställa upp i GBG varvet i år, har en plats i startgrupp 11, som gärna någon får köpa. lottasundberg1@hotmail.com
Kan tyvärr inte ställa upp i GBG varvet i år, har en plats i startgrupp 11, som gärna någon får köpa. lottasundberg1@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 13:22Jag har en startplats, kan tyvärr inte start pga av skada :(. lmch.73@hotmail.com
Jag har en startplats, kan tyvärr inte start pga av skada :(. lmch.73@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 18:37Jag har ett startbevis till salu i startgrupp 2 vilket är långt fram. Jag ska springa marathon ist helgen efter. Ni får köpa det för 500 kr. MAILA mig på jonsiponsi@gmail.com
Jag har ett startbevis till salu i startgrupp 2 vilket är långt fram. Jag ska springa marathon ist helgen efter. Ni får köpa det för 500 kr. MAILA mig på jonsiponsi@gmail.com
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 19:42Jag har en startplats i grupp 19, som jag ger bort om det är någon som är intresserad. Maila gärna på swehelena@live.se
Jag har en startplats i grupp 19, som jag ger bort om det är någon som är intresserad. Maila gärna på swehelena@live.se
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 20:33Jag har en startplats att sälja! Min sambo kan inte ställa upp så han säljer gladerligen sitt startbevis.
alexandra_thorn@hotmail.com
Jag har en startplats att sälja! Min sambo kan inte ställa upp så han säljer gladerligen sitt startbevis.