Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

David: Det skulle nog regeringen gilla.. så blir göteborgsvarvet politiskt också. Nakenscanner innan start skall det vara! ..så vi slipper terrorismproblemet. Tänk på alla oskyldiga barn i publiken.
😉

Missade också att anmäla mig i år, men nu i efterhand så känns det nästan som en undermedveten markering. Loppet har blivit ett spektakel och inte en löpartävling. Att tillåta att 60000 anmäler sig, när man egentligen borde satt gränsen vid 20000, är ett

Eftersom namnbyte inte tillåts av admin-skäl o säkerhetsskälen verkar vara en stötesten så skriv namn o personnummer på nummerlappen.
Då borde allt vara säkert och enbart ett admin-problem.

Jag är övertygad om att åtskilliga springer GV o har diverse med

Oskar: Jag skriver personligt meddelande till dig istället 🙂

Är ni allvarliga med snack om fusk? Tänk efter lite innan. Ni kan ju inspektera min träning och se direkt att jag är en lufsande motionär som knappast får nån att framstå som en Ironman. Det

Jag missade anmäla mig förra året, fick dock tag i en plats genom en kamrats arbetsplats, så jag sprang i nån annans namn.

Men en månad innan loppet är blocket helt belamrat med annonser om startbevis, de flesta för underpriser, förutom startgrupp 1a-2,

Ref din inlaga...så tycker jag att Göteborgsvarvet ska göra det hela legitimt...ta ut en hundring för när nån vill bli av med sin nummerlapp till nån annan av vilka skäl det nu kan vara å tjäna in en massa kosing hellre än att en massa kutar illegalt. Kor

Sätt några arbetslösa ungdomar på att sköta namnbytartjänsten. De klagar ju på att det inte finns några jobb. En sån tjänst skulle kunna ge en rejäl slant i lön.

Varför tycker du att dom borde ha satt gränsen vid 20,000 pers Lars?

Personligen tycker jag bara att det är inspererande att springa när det är 40000 meddtävlare och 100000 pers i publiken.

Jag sprang maran i en annan tjejs namn 2008, Det var "hennes" bästa resultat...:) Det är mest tråkigt för mig att jag gjort ett bra lopp och inte får ha det i mitt eget namn men eftersom jag inte är med och slåss om medaljerna så kan man väl knappast se d

Mattias H:
Det är helt enkelt för trångt för att springa om man inte startar i dom första leden. Seedningsreglerna gillar jag inte heller, då folk med ambition att spricka fort i många fall tvingas att starta längst bak. Detta skapar oro i leden, när dom