Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 23:49Ja brukar ha i snitt 25km/h efter runderna o kankse 84 i snitt på kadens...
Sen kör ja bara med lilla klingan fram o växlar bara med den bakre så ja försöker ligga på 80+ iallfall
Ja brukar ha i snitt 25km/h efter runderna o kankse 84 i snitt på kadens...
Sen kör ja bara med lilla klingan fram o växlar bara med den bakre så ja försöker ligga på 80+ iallfall
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 23:58😀
😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 08:03Tillbaka till ursprungsfrågan - svårt att säga hur många mil du får räkna.. Jag märkte stora framsteg mina första 150 mil nästan dagligen, men då cyklade jag 20 mil i veckan ungefär.
Nu för en vecka sedan fick jag ett stort lyft igen när jag helt enkelt
Tillbaka till ursprungsfrågan - svårt att säga hur många mil du får räkna.. Jag märkte stora framsteg mina första 150 mil nästan dagligen, men då cyklade jag 20 mil i veckan ungefär.
Nu för en vecka sedan fick jag ett stort lyft igen när jag helt enkelt
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 08:26jo märker ju att man blir lite segare för varje tur.. försöker cykla 15mil i veckan men lite svårt men småbarn o fru som jobbar kvällar men orken kommer nog nån dag 😀
jo märker ju att man blir lite segare för varje tur.. försöker cykla 15mil i veckan men lite svårt men småbarn o fru som jobbar kvällar men orken kommer nog nån dag 😀