Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMobil, nycklar,,....
You need to log in to create posts and topics.

Har nyckeln i handen under hela springturen. Jag fäster nyckeln i ett hårband som i sin tur sätts runt pekfingret så att jag inte ska tappa den.

Har en liten löparrygga på längre pass. Kortpass så räcker det med de fickor man har på byxorna och en handhållen vattenflaska.
Perfekta-bälte hade jag tidigare och det kan rekommenderas men det har den lilla egenheten att flaskorna framtill sprätter ur n

Kör med Inov-8s Bub bag Race Elite 2. Där har jag med mig lite vatten, nått att äta samt mobil och nycklar..
http://kompliceradenkelhet.wordpress.com/

Om jag inte har ficka på kläderna, vilket oftast finns i de flesta kläder numera. Då använder jag watatait, får plats m mobil, ngn peng o nyckeln. Nackdel är att den kan hänga o slänga lite, men jag brukar då stoppa den innan för byxkanten, så är den fas

Adrig mobil med på träning, skönt att inte vara kontaktbar hela tiden.

Ofta har jag ficka på tightsen, finns inte det så knyter jag nyckeln i snöret/bandet som jag drar åt tightsen med

Alltid mobil med på träning men jag svarar inte om någon ringer.

Tycker inte heller om att ha mobilen med mig när jag tränar. Dock kommer jag nog ha det när jag börjar springa i naturreservatet i närheten för säkerhetsskull.

Dock är det som så att bara för mobilen är med behöver man inte svara, som David sa, eller ens

Jag har min gamla mobil, med kontantkort som bara frugan har nummer till. Hon vet att jag förmodligen inte hör om hon ringer, så den är en nödtelefon för mig och med karta om så skulle vara.

Alltid mobil med på träning men jag svarar inte om det ringer....!?

Cyklar jag är alltid mobilen med. Cykelhaveri fem mil hemifrån i cykelpjuck är inte kul. Då behöver man en livlina och ringer en vän. Springer jag får inte mobilen följa med.