Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMobil, nycklar,,....
You need to log in to create posts and topics.

Jag har aldrig mobilen med mig när jag springer. Vet faktiskt inte var jag skulle ha den nånstans, om jag nu, i ett tillfälligt förvirringstillstånd, skulle vilja ha den med.

Knyt fast nyckeln i snöret i byxan. Funkar finfint!

Vid transportlöpning till o från jobbet så måste nyckel, mobil med.

Jag tar bara mobilen med på långpass. Började med det i vintras, när jag sträckte ut passet i mer okända domäner (hade faktiskt nytta av kartan första gången). Det har blivit att jag fortsätter med det, fast jag numera hittar. Känns bra att kunna ringa he

Ok, många har med sig mobilen och många har det inte...
MEN, var har ni mobilen om den nu är med???
På armen, i någon ficka, bälte?
Och i så fall vilken typ av bälte?
Det måste väl finnas fler än Prefekta(visst heter de så?) som tillverkar bra bälten.

Jag har en reflexväst med fickor - en högt upp
på bröstet för mobil/musikspelare och en längst
ner med ett kort snöre att sätta fast nyckeln i.
http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=16920&aktbild=1
BILD:http://www.idefixteko.

Om jag springer utan fickor lägger jag nyckelknippan (envisas med att ha flera nycklar med mig) i en strumpa (för att slippa både skav och skrammel) som jag sen rullar ihop och klämmer ner i antingen sidan av BH:n eller tightsen. Mobilen tar jag inte med

Aha...nu har jag förstått varför en del av jogging-tjejerna har såna djävla stora finfina tuttar för?????????? P.S. Det skulle ni ju aldrig avslöjat typ....!!!!

Mobilen är inte med för att jag skall vara kontaktbar (det går att sätta på ljudlös!) utan för att jag skall kunna kontakta ifall det skulle behövas.

Instämmer med föregående, har alltid mobilen med när jag springer ensam så jag slipper bli stående i skogen med stukad fot eller liknande utan att kunna få tag på någon. Kan också betala bussbiljett med den om jag skulle få problem på långturerna och behö