Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMorgonlöpning
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en runda på 14 km som jag brukar springa. Ibland före frukost, med ett glas vatten som enda förberedelse. Ibland på eftermiddagen/kvällen.
Jag försöker alltid hålla så högt tempo som möjligt och oavsett om det är prefrukostlöpning eller på eftermi

Lite vatten, en frukt, kaffe om jag hinner, och sen ut. Dusch och frukost efter passet. Jag har svårt att få upp pulsen ordentligt på morgonpassen men det är kanske en vanesak.

Dom få gångerna som jag varit ut tidigt så har det bara blivit lite vatten före och ibland inget, jag har inget aptit så tidigt utan måste få vakna upp först innan jag kan äta någolunda bra - försöker jag trycka i mig något så blir jag bara illamående så

Ät ordentligt innan läggdags, stapla upp löparkläderna i sovrummet, sov, vakna, dra på dig löparkläderna direkt, ett glas vatten, spring, ät frukost, jobba...Å sen tar du de från början igen 🙂

Faan...du är ju värre träningsräv än Rasputin vill jag lova..?! Konstigt nog så kör jag efter samma valör som du Mr Daniel, Einstein Muotka Två genier kan väl inte ha fel..???!!//Kjell.

Jag springer en hel del rundor på morgonen innan frukost.. Jag går upp, dricker en kopp kaffe, smälter den i någon timme och sedan beger jag mig ut. Sträckorna kan bli allt från 5-10km utan problem.

Jag är iofs extremt morgonpigg så jag kan gå upp hur t

Jag går ju hemifrån runt 6.25 så tänkte springa en bit till jobbet.
Tror jag skulle behöva gå upp runt 5. Isf vill jag springaf rån Sundbyberg till Odenplan, någon som sprungit någon sträcka där?

Tror på ett glas mjölk eller vatten och sen äta något så

Jag skulle säga - beroende på var i Sumpan: Någon av vägarna mot Haga Norra och sen Hagaparken (finns några alternativa vägar) sen är det väl mer eller mindre raka vägen upp till Odenplan...?

Kjell, de var bland de klokaste jag hört på länge 🙂

Reflexväst är ett måste, då bilisterna knappast är vakna och alerta 🙁