Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:06De var nemas klokt av migas...rapade ju bara efter dina tips å åtgärder så att säga.....eller var det de där med "Einstein" ...hehehe ja då får jag kanske hålla me....hehehe.
Konstigt det här med att när någon berättar något som stämmer helt å fullt överr
De var nemas klokt av migas...rapade ju bara efter dina tips å åtgärder så att säga.....eller var det de där med "Einstein" ...hehehe ja då får jag kanske hålla me....hehehe.
Konstigt det här med att när någon berättar något som stämmer helt å fullt överr
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:46I alla fall, morgonlöpning.. eller jogging eller vad det nu kallas... Det är bara att lägga kläderna i anslutning till sängen, kliva upp på morgonen, tvinga sig själv att inte tänka på vilken sjuk människa man är, klä på sig, inte tänka, möjligtvis dricka
I alla fall, morgonlöpning.. eller jogging eller vad det nu kallas... Det är bara att lägga kläderna i anslutning till sängen, kliva upp på morgonen, tvinga sig själv att inte tänka på vilken sjuk människa man är, klä på sig, inte tänka, möjligtvis dricka
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:46I alla fall, morgonlöpning.. eller jogging eller vad det nu kallas... Det är bara att lägga kläderna i anslutning till sängen, kliva upp på morgonen, tvinga sig själv att inte tänka på vilken sjuk människa man är, klä på sig, inte tänka, möjligtvis dricka
I alla fall, morgonlöpning.. eller jogging eller vad det nu kallas... Det är bara att lägga kläderna i anslutning till sängen, kliva upp på morgonen, tvinga sig själv att inte tänka på vilken sjuk människa man är, klä på sig, inte tänka, möjligtvis dricka
Quote from Fredric Lagerström on 13 February 2009, 22:01Just Ann!
Jag lägger kläderna i sekvens på soffan brevid sängen. Allt i en genomtänkt rad.
När klockan ringer behöver jag inte tänka alls.
Jag börjar i ena ändan slutar i andra som färdigklädd med pannlampa och allt.
Lite vatten och några geleråttor (om j
Just Ann!
Jag lägger kläderna i sekvens på soffan brevid sängen. Allt i en genomtänkt rad.
När klockan ringer behöver jag inte tänka alls.
Jag börjar i ena ändan slutar i andra som färdigklädd med pannlampa och allt.
Lite vatten och några geleråttor (om j
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:06Åka kommunalt en bit... Det låter ju genialt!!! Då måste man ju ta sig åt ena eller andra hållet! Det är det bästa råd jag hört på länge!
Åka kommunalt en bit... Det låter ju genialt!!! Då måste man ju ta sig åt ena eller andra hållet! Det är det bästa råd jag hört på länge!
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:14Jag hävdar att det bara är att bestämma sig o sen köra, enklast möjligt:-) Klunkar i mig ett par glas vatten, snubblar i löparkostymen o ut o kör... Klart att första kilometern kan gå lite tungt ibland.
Jag skall ändå ut o gå med hunden, men både han o ja
Jag hävdar att det bara är att bestämma sig o sen köra, enklast möjligt:-) Klunkar i mig ett par glas vatten, snubblar i löparkostymen o ut o kör... Klart att första kilometern kan gå lite tungt ibland.
Jag skall ändå ut o gå med hunden, men både han o ja
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:19Är det byrackan som sköter utvärderingen?
Är det byrackan som sköter utvärderingen?
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:20Det är tydligen av vikt att förare och hund är överrens om att det är löpning det handlar om. Mötte i höstas en som ville jogga lite så där lungt men doggy ville ner i diken å fram till buskar å träd å stoppa så det blev minst sagt ryckigt. Han kanske sku
Det är tydligen av vikt att förare och hund är överrens om att det är löpning det handlar om. Mötte i höstas en som ville jogga lite så där lungt men doggy ville ner i diken å fram till buskar å träd å stoppa så det blev minst sagt ryckigt. Han kanske sku
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:08Det kan mycket riktigt vara intressant att ränna omkring med jycken... Det blir ju lite mer stopp o start än när man springer själv. Kanske inget att rekomendera för kvalitetspass, men ska man mest bara samla på sig löpkilometer funkar det fint! 🙂 Iblan
Det kan mycket riktigt vara intressant att ränna omkring med jycken... Det blir ju lite mer stopp o start än när man springer själv. Kanske inget att rekomendera för kvalitetspass, men ska man mest bara samla på sig löpkilometer funkar det fint! 🙂 Iblan
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 12:07Det gäller att lära hunden att när man är ute och springer så springer man bredvid husse eller matte utan att stanna och lukta. Man får avsätta första 10 min till rastning och sen tränar man.
Funkar utmärkt för mig.
Det gäller att lära hunden att när man är ute och springer så springer man bredvid husse eller matte utan att stanna och lukta. Man får avsätta första 10 min till rastning och sen tränar man.
Funkar utmärkt för mig.