Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMorgonlöpning
You need to log in to create posts and topics.

De var nemas klokt av migas...rapade ju bara efter dina tips å åtgärder så att säga.....eller var det de där med "Einstein" ...hehehe ja då får jag kanske hålla me....hehehe.
Konstigt det här med att när någon berättar något som stämmer helt å fullt överr

I alla fall, morgonlöpning.. eller jogging eller vad det nu kallas... Det är bara att lägga kläderna i anslutning till sängen, kliva upp på morgonen, tvinga sig själv att inte tänka på vilken sjuk människa man är, klä på sig, inte tänka, möjligtvis dricka

I alla fall, morgonlöpning.. eller jogging eller vad det nu kallas... Det är bara att lägga kläderna i anslutning till sängen, kliva upp på morgonen, tvinga sig själv att inte tänka på vilken sjuk människa man är, klä på sig, inte tänka, möjligtvis dricka

Just Ann!
Jag lägger kläderna i sekvens på soffan brevid sängen. Allt i en genomtänkt rad.
När klockan ringer behöver jag inte tänka alls.
Jag börjar i ena ändan slutar i andra som färdigklädd med pannlampa och allt.
Lite vatten och några geleråttor (om j

Åka kommunalt en bit... Det låter ju genialt!!! Då måste man ju ta sig åt ena eller andra hållet! Det är det bästa råd jag hört på länge!

Jag hävdar att det bara är att bestämma sig o sen köra, enklast möjligt:-) Klunkar i mig ett par glas vatten, snubblar i löparkostymen o ut o kör... Klart att första kilometern kan gå lite tungt ibland.
Jag skall ändå ut o gå med hunden, men både han o ja

Är det byrackan som sköter utvärderingen?

Det är tydligen av vikt att förare och hund är överrens om att det är löpning det handlar om. Mötte i höstas en som ville jogga lite så där lungt men doggy ville ner i diken å fram till buskar å träd å stoppa så det blev minst sagt ryckigt. Han kanske sku

Det kan mycket riktigt vara intressant att ränna omkring med jycken... Det blir ju lite mer stopp o start än när man springer själv. Kanske inget att rekomendera för kvalitetspass, men ska man mest bara samla på sig löpkilometer funkar det fint! 🙂 Iblan

Det gäller att lära hunden att när man är ute och springer så springer man bredvid husse eller matte utan att stanna och lukta. Man får avsätta första 10 min till rastning och sen tränar man.
Funkar utmärkt för mig.