Quote from Guest on 26 November 2012, 20:06Jag tycker om att springa och har alltid gjort men nu när det är mörkt och kallt när man kommer hem så är motivationen inte på topp direkt.. och kallare blir det.
Så vad gör ni för att behålla motivationen? För att orka ut och springa? Jag försöker bl
Jag tycker om att springa och har alltid gjort men nu när det är mörkt och kallt när man kommer hem så är motivationen inte på topp direkt.. och kallare blir det.
Så vad gör ni för att behålla motivationen? För att orka ut och springa? Jag försöker bl
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:16Kaffe!
Hoppas på att man blir belönad för sin träningsflit under det mörka delen året, fixar man den så går det av bara farten att träna på våren och sommaren.
Kaffe!
Hoppas på att man blir belönad för sin träningsflit under det mörka delen året, fixar man den så går det av bara farten att träna på våren och sommaren.
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:19Gå med i löparklubb. Om din närmaste löparklubb ligger 3-4 mil bort eller tar en timme med kollektivtrafik bestäm att du är värd det. Kör bilen några gånger i veckan eller ta med bok på bussen och läs ikapp på det som samlat damm i bokhyllan.
Gå med i löparklubb. Om din närmaste löparklubb ligger 3-4 mil bort eller tar en timme med kollektivtrafik bestäm att du är värd det. Kör bilen några gånger i veckan eller ta med bok på bussen och läs ikapp på det som samlat damm i bokhyllan.
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:23Häng med på Vinterutmaningen: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Häng med på Vinterutmaningen: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 20:37Kan din hund va nåt att förlita sig på..så hänger du med hen och avverkar ett gött morgonpass tillsammans. Hundar är oftast morgonpigga och dragviliga.
Kan din hund va nåt att förlita sig på..så hänger du med hen och avverkar ett gött morgonpass tillsammans. Hundar är oftast morgonpigga och dragviliga.
Quote from Camilla Höög on 27 November 2012, 07:00Spring hem istället för att åka hem. Träning och transport i ett.
Köp dyr utrustning. Pannlampa, dubbskor, luftvärmare etc.
Spring hem istället för att åka hem. Träning och transport i ett.
Köp dyr utrustning. Pannlampa, dubbskor, luftvärmare etc.
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 07:29Streak running! Spring 1 km eller mer varje dag. 1 futtig km klarar du alltid och känslan av att ha en lång obruten serie löpdagar är underbar.
Streak running! Spring 1 km eller mer varje dag. 1 futtig km klarar du alltid och känslan av att ha en lång obruten serie löpdagar är underbar.
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 09:32Min plan är att helst springa när det är ljust (nu pluggar jag och har cirka två föreläsningsfria dagar i veckan, annars fungerar helgerna). Annars har jag lättare att komma ut i mörkret på morgonen än på kvällen av någon anledning. Men det är ju helt kla
Min plan är att helst springa när det är ljust (nu pluggar jag och har cirka två föreläsningsfria dagar i veckan, annars fungerar helgerna). Annars har jag lättare att komma ut i mörkret på morgonen än på kvällen av någon anledning. Men det är ju helt kla
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 09:52Jag försöker lägga så mycket träning som möjligt i dagsljus och använder mina luncher. Men har man inte den möjligheten är det ju inget bra råd....
Jag försöker lägga så mycket träning som möjligt i dagsljus och använder mina luncher. Men har man inte den möjligheten är det ju inget bra råd....
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 11:58Gilla årstidsvariationerna. Det är ganska naturligt att det är mörkt nu. En pannlampa gör stor skillnad.
Bra kläder så att man inte fryser låter som en bra idé.Just Do it!
Gilla årstidsvariationerna. Det är ganska naturligt att det är mörkt nu. En pannlampa gör stor skillnad.
Bra kläder så att man inte fryser låter som en bra idé.
Just Do it!