Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag springer inte regelbundet alls på nåt vis, men när jag var yngre sprang jag lite oftare och då lyssnade jag jämt på Bad Religion - Stranger than fiction. Perfekt springmusik! Första låten är bra för uppvärmningen till spåret, och sen är det bara att j

Några av MÅNGA löpfavoriter;
Ashamed - Takida (andra låtar med dem funkar finfint att springa till, men denna är en favorit)
Do it again - Chemical Brothers
Silent Shout - the Knife (skönt flow)
Running up that hill - Placebo (egentligen för lugn för att

Dragonforce.

Judas Priest - Pain killer
Budgie - Breadfan
Iron Maiden - Number of the beast
Ted Nugent - Cat scratch fever
Nazareth - Razamanaz
Thin Lizzy - Jailbreak
Metallica - Enter the sandman
Led - Zeppelin - Whole lot of love
Mothers Finest - Mickeys monkey
(t+)

"Springer aldrig med musik - musik stör tycker jag!"

Musik kan verklingen störa. Jag har min springdag på lördagar men tyckte det var lite blåsigt och kallt ute och eftersom jag skulle på ett bodypumppass så tänkte jag att jag kan springa på löpbandet. M

Först när jag läste om musik som stör-moment blev jag lite konfunderad - hur kan musik störa ??? Men sedan kom jag att tänka på den där hemska företeelsen som kallar Melodifestivalen och genastt är jag helt med på noterna - jag har spenderat de senaste ve

Har inte hört EN enda melodifestivallåt i år. Inte så lite stolt över det faktiskt.

HUR har du gjort Peter??? Snälla, dela med dig av dina bästa tips, jag tycker Melodifestivalen liksom attackerar en från alla håll och kanter. Jag kommer vara så glad då allt är över.....

Ja, man undviker ju allt utom sporten på TV just nu. I radioväg blir det nog mest Xfm London och så sitter hörlurarna till mp3-spelaren ständigt inpluggade i öronen när jag rör mig på stan 😉

Om inte jag har mp3 med mig när jag cyklar/springer/eller tränar nått annat är det = soppatorsk. Ibland undrar jag faktiskt om det är för musiken skull jag springer - den betyder massor när jag är ute! Bland favoriterna finns Good Charlotte The Anthem, Bo