Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 15:23yippie, massor med bra musik tips.
självhar jag fastnat för en grupp som heter Xandria, men frågan är verkligen om de e så bra musik att springa till.. =/sidenote:
å-hjälp... han har lagt färska rödbetor i kokoskycklinggrytan.. *suck*
yippie, massor med bra musik tips.
självhar jag fastnat för en grupp som heter Xandria, men frågan är verkligen om de e så bra musik att springa till.. =/
sidenote:
å-hjälp... han har lagt färska rödbetor i kokoskycklinggrytan.. *suck*
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2008, 16:31Med störande musik menade jag att om man fastnar i musiken glömmer man bort att tänka på löpteknik, fart, puls mm. Plus att man inte hör trevliga saker som fågelsång mm. eller otrevliga saker som lastbilar som är på väg att köra över en - beroende på var
Med störande musik menade jag att om man fastnar i musiken glömmer man bort att tänka på löpteknik, fart, puls mm. Plus att man inte hör trevliga saker som fågelsång mm. eller otrevliga saker som lastbilar som är på väg att köra över en - beroende på var
Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 17:23Jag håller delvis med Christer här - tycker en stor del av löpträningen består i att aktivt lyssna på kroppen, fokusera på rytmen, andningen osv. och "gå in helt" i "löparmode" med alla sinnen på spets. Där tar musiken helt enkelt bort för mycket av uppmä
Jag håller delvis med Christer här - tycker en stor del av löpträningen består i att aktivt lyssna på kroppen, fokusera på rytmen, andningen osv. och "gå in helt" i "löparmode" med alla sinnen på spets. Där tar musiken helt enkelt bort för mycket av uppmä
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2008, 17:26Det kan ju vara nåt! Missförstå mig inte jag gillar också musik och jag förstår lätt dom som vill ha det i öronen då dom springer...
Det kan ju vara nåt! Missförstå mig inte jag gillar också musik och jag förstår lätt dom som vill ha det i öronen då dom springer...
Quote from Funbeat user on 9 March 2008, 18:03Jag tillhör dom som vill ha musik när jag springer. Vid långpass vill jag ha lugnare musik - lyssnar mycket på Lars Winnerbäck, miss Lee, Vaya con Dios, Daniel Lemma etc etc då. Med lugn musik i öronen slappnar jag av. Jag vill inte fokusera på kroppen, p
Jag tillhör dom som vill ha musik när jag springer. Vid långpass vill jag ha lugnare musik - lyssnar mycket på Lars Winnerbäck, miss Lee, Vaya con Dios, Daniel Lemma etc etc då. Med lugn musik i öronen slappnar jag av. Jag vill inte fokusera på kroppen, p
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 00:48Snabbdistans/intervall spellistan ser ut så här just nu:
Al Wilson –The Snake (grym låt!)
Execusion song-Johnossi
From Peoples Heart-Johnossi
Woman-Wolfmother
Joker & the Thief-Wolfmother
Walley Of the Shadow Of Death-Monster
God Knows My Name-Monster
Un
Snabbdistans/intervall spellistan ser ut så här just nu:
Al Wilson –The Snake (grym låt!)
Execusion song-Johnossi
From Peoples Heart-Johnossi
Woman-Wolfmother
Joker & the Thief-Wolfmother
Walley Of the Shadow Of Death-Monster
God Knows My Name-Monster
Un
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 09:05Om jag springer utan musik så hör jag hela tiden hur jag andas, och då koncentrerar jag mig så mycket på att jag andas tungt och så tänker jag "oj vad jobbigt det här är" och så blir jag mer trött än jag egentligen är! Så jag måste ha musik. 🙂
Om jag springer utan musik så hör jag hela tiden hur jag andas, och då koncentrerar jag mig så mycket på att jag andas tungt och så tänker jag "oj vad jobbigt det här är" och så blir jag mer trött än jag egentligen är! Så jag måste ha musik. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 09:24Om man har musik i öronen när man springer så kanske man inte märker när killen i hockeymask eller med motorsåg hoppar fram ur buskarna och börjar jaga en...
Om man har musik i öronen när man springer så kanske man inte märker när killen i hockeymask eller med motorsåg hoppar fram ur buskarna och börjar jaga en...
Quote from Eric Jacobsson on 10 March 2008, 10:19usch inte säga så!
usch inte säga så!
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 10:46Om man inte märker det så slipper man bli rädd! 😀
Om man inte märker det så slipper man bli rädd! 😀